inshallahquote:Op zondag 26 juni 2016 15:14 schreef Dqod het volgende:
Ik gun mijzelf wel een betere woonruimte.
Misschien kom ik bij jou in de buurt Chlo
Kom naast me wonen dan kunnen we pyjamaparty houden elke dagquote:Op zondag 26 juni 2016 15:14 schreef Dqod het volgende:
Ik gun mijzelf wel een betere woonruimte.
Misschien kom ik bij jou in de buurt Chlo
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom naast me wonen dan kunnen we pyjamaparty houden elke dag
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwenquote:
De liefde van jou voor mij zit wel diep he?quote:Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwen
dit is een van mn favoriete uitdrukkingenquote:Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwen
Wow, it's meant to bequote:Op zondag 26 juni 2016 15:43 schreef Drug het volgende:
[..]
dit is een van mn favoriete uitdrukkingen
panini daar heb ik wel zin inquote:Op zondag 26 juni 2016 15:50 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat we allebei bot vangen aangezien bozehaas claims heeft op chloroform punani
laat maar, heb ineens geen honger meer.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:53 schreef Drug het volgende:
[..]
doe je mondje maar open. lekkere panini kaas en champignonnetjes
Ik was sarcastisch en aas slechts op het zien en een knuffel van mijn zonnestraaltje :$quote:Op zondag 26 juni 2016 15:50 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat we allebei bot vangen aangezien bozehaas claims heeft op chloroform punani
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:56 schreef Seaver het volgende:
[..]
laat maar, heb ineens geen honger meer.
Klinkt echt heel smerig dit
volgens mij lijken wij best wel op elkaarquote:Op zondag 26 juni 2016 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch en aas slechts op het zien en een knuffel van mijn zonnestraaltje :$
Als zij haar punani wil uitbesteden, dan valt daarover te praten en komen we vast tot een compromis waar we beiden baat bij hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |