Ziet ze er een beetje leuk uit wel?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
tijd dat wij gaan trouwen. Opsonisatie en cachet willen mij niet meer trouwe.quote:
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat een flikkers, vrijheid van gezinsstichting wordt onderdrukt :s
drm binnenkort 1 kopen in marocquote:Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Complex gedoe
[..]
Btje gekotst
Wanneer komt je russian post order bride aan btw?
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
tchock, daar speelde ik weleens haxball mee
die kon er echt niks van
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.
Niks, was gewoon over.quote:
en dan staat ze morgen aan mn deur met een natte puni?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
Ja tegenwoordig zijn ze vrij makkelijk met forumspecifieke bans geven blijkbaarquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurd
Datquote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik volg alle relatiesoaps hier toch niet
Nee daarom vraag ik het juistquote:Op zondag 26 juni 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Datik niet, maar beetje raar om er zo naar te vragen als het overduidelijk over is.
Over 8 min?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bwoh nu genieten van Deutschland über alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |