Wat is er met Tchock gebeurd?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef gewoon echt geen relatie atm. Dus dan moet iemand wel mega leuk zijn.
Tot dan kunnen wij wel gewoon met elkaar, Opso?
weenie preciesquote:
Complex gedoequote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat meisje blijkt dan sws nooit iets van binding gevoeld te hebben, dus dat is fijn..? maar toch ook niet..? beetje mixed feelings
Btje gekotstquote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is best een goed idee jaMaar dan wel alleen aan mij kant he wil niet dat als ik weer in je mag dat ik in de kwark van vijf anderen zit te roeren. Niet romantisch enzo.
waar vind ik haar?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeft
in R&Pquote:
Die kwam dus niet door de douane heen ivm handelssancties. Kut EUquote:Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Complex gedoe
[..]
Btje gekotst
Wanneer komt je russian post order bride aan btw?
geeditquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet hier nooit je excuses aanbieden als je gemeen deed
hans deed dat ook en kijk wat daar nu van gekomen is
Godver wat een flikkers, vrijheid van gezinsstichting wordt onderdrukt :squote:Op zondag 26 juni 2016 17:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kwam dus niet door de douane heen ivm handelssancties. Kut EU
Ziet ze er een beetje leuk uit wel?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
tijd dat wij gaan trouwen. Opsonisatie en cachet willen mij niet meer trouwe.quote:
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat een flikkers, vrijheid van gezinsstichting wordt onderdrukt :s
drm binnenkort 1 kopen in marocquote:Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Complex gedoe
[..]
Btje gekotst
Wanneer komt je russian post order bride aan btw?
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
tchock, daar speelde ik weleens haxball mee
die kon er echt niks van
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.
Niks, was gewoon over.quote:
en dan staat ze morgen aan mn deur met een natte puni?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
Ja tegenwoordig zijn ze vrij makkelijk met forumspecifieke bans geven blijkbaarquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurd
Datquote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik volg alle relatiesoaps hier toch niet
Nee daarom vraag ik het juistquote:Op zondag 26 juni 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Datik niet, maar beetje raar om er zo naar te vragen als het overduidelijk over is.
Over 8 min?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bwoh nu genieten van Deutschland über alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |