quote:
no spang matti ik heb je backquote:
haas gunt mij, of ik gun hem. rattattattatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten dan
wie is geber?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haas gunt mij, of ik gun hem. rattattattat
vind het altijd opwindend te zien wanneer jij iemand weer eens helemaal kapot slaatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij wil vechten en ik kan hem hebben dus no worries bby
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, nog een paar uurtjes had wel gemogen
Jezelf quotenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Drug het volgende:
[..]
dude, meisjes plagen kusjes vragen, zo obvious dit
vriend k zou maar oppassen haas is altyd rustige boi maar als hij uit de drunense duinen moet komen verkracht hij jou en je moeder :squote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Goed bezig zinaquote:
Wil daarna tegen jou aan kruipen en jouw sterke armen beschermend om me heen :$quote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vind het altijd opwindend te zien wanneer jij iemand weer eens helemaal kapot slaat
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te maken
ik kom bijna alleen maar in het weekend, trutquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te maken
ik gun je alles bro dat weet je alleen chlo is van mijquote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder kan de actie wel gebruiken tbh, dus ik neem er wel eentje voor het team danquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
vriend k zou maar oppassen haas is altyd rustige boi maar als hij uit de drunense duinen moet komen verkracht hij jou en je moeder :s
hm dat is niet wat ze in dm tegen me zei maar okéquote:Op zondag 26 juni 2016 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik gun je alles bro dat weet je alleen chlo is van mij
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Drug het volgende:
[..]
dude, meisjes plagen kusjes vragen, zo obvious dit
solidaire boiiquote:Op zondag 26 juni 2016 14:55 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder kan de actie wel gebruiken tbh, dus ik neem er wel eentje voor het team dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |