doordeweeks met al die saaie kneuzen is dat ook wel zo jaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Crip was hier net nog en toen noemde ze ons saai
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gewoon 's avonds een baapje of twee roken
Weet wel iets om het spannend te makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mij nietquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je gelezen of nietquote:Op zondag 26 juni 2016 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om het spannend te maken
Ik had het eerste stuk gelezen maar toen werd ik gebeld en daarna vergeten, vergeef mequote:
zijn er dan andere users?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doordeweeks met al die saaie kneuzen is dat ook wel zo ja
ik ook welquote:Op zondag 26 juni 2016 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om het spannend te maken
waar woon jij?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het eerste stuk gelezen maar toen werd ik gebeld en daarna vergeten, vergeef me(
Ik heb mn broek al uit, pak jij de klei dan haal ik de borrelnootjesquote:
ohjaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die haagsekneus en zosk en nuts
Durf nu geen antwoord meer te geven ;squote:
Ohquote:
Lekker petsen met een zweep tochquote:Op zondag 26 juni 2016 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf nu geen antwoord meer te geven ;s
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;squote:Op zondag 26 juni 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mn broek al uit, pak jij de klei dan haal ik de borrelnootjes
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten danquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ver pff ik dm als ik er ben
natte zoen, drug
ja doet ze altijdquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;s
Hij wil vechten en ik kan hem hebben dus no worries bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;s
thx gquote:Op zondag 26 juni 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten dan
och meiske tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |