Ja lijkt me wel chill als ik geld heb om leuke dingen te kopen of doen als ik dat een keer wil. En ik heb mijn beste vriend gisteren ook beloofd dat we volgend jaar naar Berlijn gaan. En spaargeld is ook niet verkeerd voor onverwachte rekeningenquote:
nee is sws ook verstandig hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel chill als ik geld heb om leuke dingen te kopen of doen als ik dat een keer wil. En ik heb mijn beste vriend gisteren ook beloofd dat we volgend jaar naar Berlijn gaan. En spaargeld is ook niet verkeerd voor onverwachte rekeningen
Ik representeer mezelf, niet de hele lgbt-gemeenschap.quote:
Dus tja tijd van wat minder luxe leven is aangebroken maar dat is wel goed voor mij. Ik heb ook wel beetje gat in mijn hand. Ik ga gewoon nu elke week geld pinnen en daar moet ik het maar mee doen, de rest op mijn spaarrekening.quote:
Dus? Ik drink geen bier en snuif geen pep.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent nog vaker stoned dan deadprez volgens mij
Luilak, ga op kamersquote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig doet mijn moeder de boodschappen
mjaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus? Ik drink geen bier en snuif geen pep.
heb je mijn post in klb fb gezien?quote:
niksquote:Op zondag 26 juni 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er leuk aan om de hele dag stoned te zijn
Crip is hier toch nog gewoon af en toe?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Begin wch nou toch ook wel te missen. Hij postte gister op de FP dus hij leeft nog gelukkig. En Crip, mis ik ook.
wch kan jeuk krijgenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Begin wch nou toch ook wel te missen. Hij postte gister op de FP dus hij leeft nog gelukkig. En Crip, mis ik ook.
Crip was hier net nog en toen noemde ze ons saaiquote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
nja weenie heb die tijd wel gehad eiglkquote:
Keukenprinses, lastig zo'n ramadan.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crip is hier toch nog gewoon af en toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |