ohw ;squote:
Jammie, bij wie?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodra mijn verse centen binnen zijn denk ik
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele weekquote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halen
Goeie logica, als het zou kloppenquote:
jeetjequote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat ik eerste keer vergeten ben.
Ik kan dat echt niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halen
Geen idee nog, ik zal naar het naamplaatje van het kassameisje kijkenquote:
ja oké, 3 pakken mexicano's lukken wel denk ikquote:Op zondag 26 juni 2016 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele week
quote:
Ja dat sws, en is ook gewoon te veel om in een keer mee te nemen zonder autoquote:
Dat laatste ook idd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Ja dat sws, en is ook gewoon te veel om in een keer mee te nemen zonder auto
niet stoer doen was voor 4 personenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, 3 pakken mexicano's lukken wel denk ik
maar vind ook nooit zo erg om ff naar de supermarkt te lopen
ja weenie maar dan loop ik liever dagelijks ffquote:Op zondag 26 juni 2016 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet stoer doen was voor 4 personen
gwn 2 volle tassen en dan nog wat shit achterop de fiets
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik zal naar het naamplaatje van het kassameisje kijken
Diepvriespak Mexicano's is wel makkelijk indd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele week
blijf liever 6x in de week hele dag thuisquote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie maar dan loop ik liever dagelijks ff
die grap was al gemaaktquote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Diepvriespak Mexicano's is wel makkelijk indd.
Ja lijkt me wel chill als ik geld heb om leuke dingen te kopen of doen als ik dat een keer wil. En ik heb mijn beste vriend gisteren ook beloofd dat we volgend jaar naar Berlijn gaan. En spaargeld is ook niet verkeerd voor onverwachte rekeningenquote:
nee is sws ook verstandig hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel chill als ik geld heb om leuke dingen te kopen of doen als ik dat een keer wil. En ik heb mijn beste vriend gisteren ook beloofd dat we volgend jaar naar Berlijn gaan. En spaargeld is ook niet verkeerd voor onverwachte rekeningen
Ik representeer mezelf, niet de hele lgbt-gemeenschap.quote:
Dus tja tijd van wat minder luxe leven is aangebroken maar dat is wel goed voor mij. Ik heb ook wel beetje gat in mijn hand. Ik ga gewoon nu elke week geld pinnen en daar moet ik het maar mee doen, de rest op mijn spaarrekening.quote:
Dus? Ik drink geen bier en snuif geen pep.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent nog vaker stoned dan deadprez volgens mij
Luilak, ga op kamersquote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig doet mijn moeder de boodschappen
mjaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus? Ik drink geen bier en snuif geen pep.
heb je mijn post in klb fb gezien?quote:
niksquote:Op zondag 26 juni 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er leuk aan om de hele dag stoned te zijn
Crip is hier toch nog gewoon af en toe?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Begin wch nou toch ook wel te missen. Hij postte gister op de FP dus hij leeft nog gelukkig. En Crip, mis ik ook.
wch kan jeuk krijgenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
Begin wch nou toch ook wel te missen. Hij postte gister op de FP dus hij leeft nog gelukkig. En Crip, mis ik ook.
Crip was hier net nog en toen noemde ze ons saaiquote:Op zondag 26 juni 2016 14:38 schreef Kurovski het volgende:
nja weenie heb die tijd wel gehad eiglkquote:
Keukenprinses, lastig zo'n ramadan.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crip is hier toch nog gewoon af en toe?
doordeweeks met al die saaie kneuzen is dat ook wel zo jaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Crip was hier net nog en toen noemde ze ons saai
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gewoon 's avonds een baapje of twee roken
Weet wel iets om het spannend te makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mij nietquote:Op zondag 26 juni 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je gelezen of nietquote:Op zondag 26 juni 2016 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om het spannend te maken
Ik had het eerste stuk gelezen maar toen werd ik gebeld en daarna vergeten, vergeef mequote:
zijn er dan andere users?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doordeweeks met al die saaie kneuzen is dat ook wel zo ja
ik ook welquote:Op zondag 26 juni 2016 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet wel iets om het spannend te maken
waar woon jij?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het eerste stuk gelezen maar toen werd ik gebeld en daarna vergeten, vergeef me(
Ik heb mn broek al uit, pak jij de klei dan haal ik de borrelnootjesquote:
ohjaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die haagsekneus en zosk en nuts
Durf nu geen antwoord meer te geven ;squote:
Ohquote:
Lekker petsen met een zweep tochquote:Op zondag 26 juni 2016 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durf nu geen antwoord meer te geven ;s
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;squote:Op zondag 26 juni 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mn broek al uit, pak jij de klei dan haal ik de borrelnootjes
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten danquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ver pff ik dm als ik er ben
natte zoen, drug
ja doet ze altijdquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;s
Hij wil vechten en ik kan hem hebben dus no worries bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar straks komt drug ons storen en ik heb gehoord dat hij een knappe oude man is, ik wil jou niet kwijtraken ;s
thx gquote:Op zondag 26 juni 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten dan
och meiske tochquote:
quote:
no spang matti ik heb je backquote:
haas gunt mij, of ik gun hem. rattattattatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf ga je aan haas zijn chimi zitten dan
wie is geber?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haas gunt mij, of ik gun hem. rattattattat
vind het altijd opwindend te zien wanneer jij iemand weer eens helemaal kapot slaatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij wil vechten en ik kan hem hebben dus no worries bby
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, nog een paar uurtjes had wel gemogen
Jezelf quotenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Drug het volgende:
[..]
dude, meisjes plagen kusjes vragen, zo obvious dit
vriend k zou maar oppassen haas is altyd rustige boi maar als hij uit de drunense duinen moet komen verkracht hij jou en je moeder :squote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Goed bezig zinaquote:
Wil daarna tegen jou aan kruipen en jouw sterke armen beschermend om me heen :$quote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vind het altijd opwindend te zien wanneer jij iemand weer eens helemaal kapot slaat
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te maken
ik kom bijna alleen maar in het weekend, trutquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij nou btje doorsliep dan hoefden we jou tot maandag niet mee te maken
ik gun je alles bro dat weet je alleen chlo is van mijquote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder kan de actie wel gebruiken tbh, dus ik neem er wel eentje voor het team danquote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
vriend k zou maar oppassen haas is altyd rustige boi maar als hij uit de drunense duinen moet komen verkracht hij jou en je moeder :s
hm dat is niet wat ze in dm tegen me zei maar okéquote:Op zondag 26 juni 2016 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik gun je alles bro dat weet je alleen chlo is van mij
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:54 schreef Drug het volgende:
[..]
dude, meisjes plagen kusjes vragen, zo obvious dit
solidaire boiiquote:Op zondag 26 juni 2016 14:55 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n moeder kan de actie wel gebruiken tbh, dus ik neem er wel eentje voor het team dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |