ohw ;squote:
Jammie, bij wie?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodra mijn verse centen binnen zijn denk ik
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele weekquote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halen
Goeie logica, als het zou kloppenquote:
jeetjequote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat ik eerste keer vergeten ben.
Ik kan dat echt niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halen
Geen idee nog, ik zal naar het naamplaatje van het kassameisje kijkenquote:
ja oké, 3 pakken mexicano's lukken wel denk ikquote:Op zondag 26 juni 2016 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele week
quote:
Ja dat sws, en is ook gewoon te veel om in een keer mee te nemen zonder autoquote:
Dat laatste ook idd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Ja dat sws, en is ook gewoon te veel om in een keer mee te nemen zonder auto
niet stoer doen was voor 4 personenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, 3 pakken mexicano's lukken wel denk ik
maar vind ook nooit zo erg om ff naar de supermarkt te lopen
ja weenie maar dan loop ik liever dagelijks ffquote:Op zondag 26 juni 2016 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet stoer doen was voor 4 personen
gwn 2 volle tassen en dan nog wat shit achterop de fiets
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik zal naar het naamplaatje van het kassameisje kijken
Diepvriespak Mexicano's is wel makkelijk indd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb meerdere keren zelf boodschappen gedaan, altijd genoeg voor de hele week
blijf liever 6x in de week hele dag thuisquote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie maar dan loop ik liever dagelijks ff
die grap was al gemaaktquote:Op zondag 26 juni 2016 14:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Diepvriespak Mexicano's is wel makkelijk indd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |