Google translate vertaald bijna alles verkeerdquote:Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pehin uitgegeven elke poort Mada
nee klopt niet
w wat zei je?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Google translate vertaald bijna alles verkeerd
hij is mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 26 juni 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
You're shit at dying, you know that?Nice.
als ze jou hier bannen ga ik met je meequote:Op zondag 26 juni 2016 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks krijg ik ook klb ban en dat willen jullie niet
quote:
Ik heb wel zin in morgen. Maar aan de andere kant.. Moet ik daarna weer lang wachtenquote:
vgm heb je echt een zieke katerquote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze jou hier bannen ga ik met je mee
Wow.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze jou hier bannen ga ik met je mee
:$quote:
ieder jaar hetzelfde riedeltjequote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in morgen. Maar aan de andere kant.. Moet ik daarna weer lang wachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]snap ik wel, haar verhaallijn is gewoon afgesloten nu voor dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer.
Durf je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
bijna zin om ban aan te vragen zodat dp ook gaat
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik wel, haar verhaallijn is gewoon afgesloten nu voor dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja wacht nog ff tot ik een antwoord in fb heb plsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
bijna zin om ban aan te vragen zodat dp ook gaat
En.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]Gaat nooit meer gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Ach het zal mij niks verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeuren wel meer dingen die bijzonder zijn.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]Denk je echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat vast nog wel een hoofdrolspeler ofzo dood denk ik jaMaar wie.. Hmm.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had ik gelezen, maar stond niet hoequote:Op zondag 26 juni 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je echt?
Er gaat vast nog wel een hoofdrolspeler ofzo dood denk ik jaMaar wie.. Hmm.
das gwn van de chemicaliën hoor :squote:Op zondag 26 juni 2016 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie dp al schuimbekkend achter zijn pc zitten omdat het weer over series gaat
Hmmquote:Op zondag 26 juni 2016 13:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen, maar stond niet hoe
Maar ook mensen die we niet chill vinden gaan wel dood.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tyrion gaat sws ooit dood want iedereen vindt hem chill
Dus dan ga je dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
tyrion, arya, sansa, daenerys, jonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn de personen waarvan ik al jaren denk dat ze gewoon tot het einde blijven leven
dus als tyrion doodgaat ga ik demonstreren
en wat ga je eraan doen?
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Juichen toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaarquote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Eet broodje knakworst en heb overal ketchup zitten nu
demonstrerenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tyrion, arya, sansa, daenerys, jon
dat zijn de personen waarvan ik al jaren denk dat ze gewoon tot het einde blijven leven
dus als tyrion doodgaat ga ik demonstreren
en wat ga je eraan doen?
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Wie mag van jou wel dood gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
daarom gwn ketchup niet lustenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe goed je de ketchup ook probeert te verdelen en hoe netjes je die shit ook probeert te eten, t zit altijd alsnog overal
wtfquote:
Ja gvdquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe goed je de ketchup ook probeert te verdelen en hoe netjes je die shit ook probeert te eten, t zit altijd alsnog overal
Ehmquote:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvden dat de knakworsten er aan de andere kant van het broodje uitglijden als je een hap neemt en je ze terug duwt van no bitch stay
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvden dat de knakworsten er aan de andere kant van het broodje uitglijden als je een hap neemt en je ze terug duwt van no bitch stay
nee jonge, die dingen naaien je gwn bewustquote:Op zondag 26 juni 2016 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoor
kleiner brood of grotere burgers kopenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel vaak met een broodje hamburger dat ik uiteindelijk brood over hou zonder burger er tussen.
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoorquote:
ook zoiets iddquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel vaak met een broodje hamburger dat ik uiteindelijk brood over hou zonder burger er tussen.
gwn nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jonge, die dingen naaien je gwn bewust
Wat noem je mij een onervaren eterquote:Op zondag 26 juni 2016 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoor
nee dat lijkt me ook niet echt lekker eiglkquote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoor
Als ik het bestel en krijg dan past het allemaal prima.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kleiner brood of grotere burgers kopen
is wel lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoor
jij lust geen ketchup wat weet jij nou weerquote:
Jij lust geen ketchup dus stilquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij lust geen ketchup wat weet jij nou weer
ik lust wel ketchup gemixt met mayo dus even rustig hoor jongensquote:
ik vind mayonaise juist maar matigquote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik lust wel ketchup gemixt met mayo dus even rustig hoor jongens
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust ze allebei apart niet maar wel gemixt
hermann leef
dan heb je soort whisky cocktailsausquote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust ze allebei apart niet maar wel gemixt
hermann leef
Watquote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het enige eten waar je mee mag kliederen is een magnum.
eerst alle chocola en dan het ijs zelfquote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat
Nee
Heb je lepra ofzo dat je magnum niet normaal kunt eten
Jij snapt het.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle chocola en dan het ijs zelf
Zoals het hoortquote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle chocola en dan het ijs zelf
echt konkerranzigquote:
Maar er zijn echt wel minstens 300 soorten chocolade. Er moet toch wel iets tussen zitten wat je lekker vind?quote:
zoveel verschillende makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Chocolade is zo chill. En er zijn zoveel soorten!
weenie, het heeft allemaal die cacaosmaak lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er zijn echt wel 300 soorten chocolade. Er moet toch wel iets tussen zitten wat je lekker vind?
Er is ook witte chocoladequote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel verschillende maken
dp is gwn racist omdat het bruin/zwart is
Valt best mee. Ligt er aan. Ik ben zelf niet echt fan van zo'n massieve reep chocolade. Maar een reep met allemaal vulling erin enz vind ik wel nice. Chocolade met karamel bijv.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, het heeft allemaal die cacao smaak lijkt me
ik ga van de geur van chocola al bijna over m'n nek, dus denk dat ik het allemaal niet lustquote:Op zondag 26 juni 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee. Ligt er aan. Ik ben zelf niet echt fan van zo'n massieve reep chocolade. Maar een reep met allemaal vulling erin enz vind ik wel nice. Chocolade met karamel bijv.
Hazm letaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jij bent leuk in Koerdisch
Kinder bueno is kapot lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
als je geen kinder bueno lust vertrouw ik je niet
okéquote:Op zondag 26 juni 2016 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
heb je nutella al gerokenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga van de geur van chocola al bijna over m'n nek, dus denk dat ik het allemaal niet lust
en heb ook niet echt de behoefte om het te proberen
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nutella al geroken
neem altijd een diepe snuif als ik een pot openmaak
RTquote:Op zondag 26 juni 2016 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
quote:
bloed gaat dieper dan chocoladehaatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
maar vertrouw je willoow ook niet hermann :s
Wil mezelf baden in die vullingquote:Op zondag 26 juni 2016 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
des te lekkerderquote:Op zondag 26 juni 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
sws kleeft er bloed aan die chocolade van jullie
Wil een penis zodat ik die fleshlight zou kunnen penetrerenquote:
Ik ben team Dqod en ik hou van kinder buenoquote:
op t gebied van chocolade is bijna niemand team dpquote:
goed genoegquote:Op zondag 26 juni 2016 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben team Dqod en ik hou van kinder bueno
is even raar als kaas hatenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
op t gebied van chocolade is bijna niemand team dp
ja of ketchupquote:
Ze is lesbo, natuurlijk is ze geen team dpquote:
ohquote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze is lesbo, natuurlijk is ze geen team dp
Ohyou :$quote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hso nie voor penetratie is toch niet per se pielemuis nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
de mijne is nog nooit nodig geweest neequote:Op zondag 26 juni 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hso nie voor penetratie is toch niet per se pielemuis nodig
awwquote:Op zondag 26 juni 2016 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mijne is nog nooit nodig geweest nee
Jwlquote:Op zondag 26 juni 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hso nie voor penetratie is toch niet per se pielemuis nodig
echtniequote:
Een goede voorbinddildo werkt ook best :$quote:
ervaring mee?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een goede voorbinddildo werkt ook best :$
ja weet toch gvd zelf wel waarom ik tot tbs veroordeeld ben ;squote:
Kom ik over als iemand die niet experimenteel is ingesteld?quote:
Jij hebt je worstje ook nog nooit in een broodje geduwd hoor ;squote:Op zondag 26 juni 2016 14:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ze kan nog geen worstje in een broodje doen, wat weet ze nou van penetratie ;s
Ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ik over als iemand die niet experimenteel is ingesteld?
Nee, lesbo's experimenteren veelquote:Op zondag 26 juni 2016 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom ik over als iemand die niet experimenteel is ingesteld?
Ik vind je maagdelijke schoonheid woest aantrekkelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt je worstje ook nog nooit in een broodje geduwd hoor ;s
Ben tenminste geen slet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt je worstje ook nog nooit in een broodje geduwd hoor ;s
quote:
De waarheid laten we ergens in het middenquote:
In de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
De waarheid laten we ergens in het midden
Ik zeg; frambozenpuddingquote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil.
Vertel wat over je ervaringenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
De waarheid laten we ergens in het midden
Waarom doe je dat niet in één keer dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Zo, dit hebben we ook weer overleefd. Alleen zo nog naar de supermarkt.
Allemaal?quote:
Ik had geen zin meer en supermarkt is de andere kant op dan de shop. Vanaf mijn huis.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in één keer dan?
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in één keer dan?
Ga vaak ook dagelijks twee keer hoor. Behalve in weekend.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaat
I wishquote:
wat haal je de tweede keerquote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga vaak ook dagelijks twee keer hoor. Behalve in weekend.
Ah oké.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer en supermarkt is de andere kant op dan de shop. Vanaf mijn huis.
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaat
Zodra mijn verse centen binnen zijn denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |