Ja had ik gelezen, maar stond niet hoequote:Op zondag 26 juni 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je echt?
Er gaat vast nog wel een hoofdrolspeler ofzo dood denk ik jaMaar wie.. Hmm.
das gwn van de chemicaliën hoor :squote:Op zondag 26 juni 2016 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie dp al schuimbekkend achter zijn pc zitten omdat het weer over series gaat
Hmmquote:Op zondag 26 juni 2016 13:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen, maar stond niet hoe
Maar ook mensen die we niet chill vinden gaan wel dood.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tyrion gaat sws ooit dood want iedereen vindt hem chill
Dus dan ga je dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
tyrion, arya, sansa, daenerys, jonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn de personen waarvan ik al jaren denk dat ze gewoon tot het einde blijven leven
dus als tyrion doodgaat ga ik demonstreren
en wat ga je eraan doen?
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Juichen toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaarquote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Eet broodje knakworst en heb overal ketchup zitten nu
demonstrerenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tyrion, arya, sansa, daenerys, jon
dat zijn de personen waarvan ik al jaren denk dat ze gewoon tot het einde blijven leven
dus als tyrion doodgaat ga ik demonstreren
en wat ga je eraan doen?
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Wie mag van jou wel dood gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
daarom gwn ketchup niet lustenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe goed je de ketchup ook probeert te verdelen en hoe netjes je die shit ook probeert te eten, t zit altijd alsnog overal
wtfquote:
Ja gvdquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe goed je de ketchup ook probeert te verdelen en hoe netjes je die shit ook probeert te eten, t zit altijd alsnog overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |