:$quote:
ieder jaar hetzelfde riedeltjequote:Op zondag 26 juni 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in morgen. Maar aan de andere kant.. Moet ik daarna weer lang wachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]snap ik wel, haar verhaallijn is gewoon afgesloten nu voor dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer.
Durf je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
bijna zin om ban aan te vragen zodat dp ook gaat
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik wel, haar verhaallijn is gewoon afgesloten nu voor dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja wacht nog ff tot ik een antwoord in fb heb plsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
bijna zin om ban aan te vragen zodat dp ook gaat
En.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]Gaat nooit meer gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Ach het zal mij niks verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeuren wel meer dingen die bijzonder zijn.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]Denk je echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat vast nog wel een hoofdrolspeler ofzo dood denk ik jaMaar wie.. Hmm.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |