Ehmquote:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvden dat de knakworsten er aan de andere kant van het broodje uitglijden als je een hap neemt en je ze terug duwt van no bitch stay
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvden dat de knakworsten er aan de andere kant van het broodje uitglijden als je een hap neemt en je ze terug duwt van no bitch stay
nee jonge, die dingen naaien je gwn bewustquote:Op zondag 26 juni 2016 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoor
kleiner brood of grotere burgers kopenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel vaak met een broodje hamburger dat ik uiteindelijk brood over hou zonder burger er tussen.
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoorquote:
ook zoiets iddquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel vaak met een broodje hamburger dat ik uiteindelijk brood over hou zonder burger er tussen.
gwn nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jonge, die dingen naaien je gwn bewust
Wat noem je mij een onervaren eterquote:Op zondag 26 juni 2016 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dan ben je wel beetje onervaren eter hoor
nee dat lijkt me ook niet echt lekker eiglkquote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoor
Als ik het bestel en krijg dan past het allemaal prima.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kleiner brood of grotere burgers kopen
is wel lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer eet knakworsten altijd koud en dat vind ik dan wel weer tyfusgoor
jij lust geen ketchup wat weet jij nou weerquote:
Jij lust geen ketchup dus stilquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij lust geen ketchup wat weet jij nou weer
ik lust wel ketchup gemixt met mayo dus even rustig hoor jongensquote:
ik vind mayonaise juist maar matigquote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik lust wel ketchup gemixt met mayo dus even rustig hoor jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |