Ik vind je maagdelijke schoonheid woest aantrekkelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt je worstje ook nog nooit in een broodje geduwd hoor ;s
Ben tenminste geen slet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt je worstje ook nog nooit in een broodje geduwd hoor ;s
quote:
De waarheid laten we ergens in het middenquote:
In de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
De waarheid laten we ergens in het midden
Ik zeg; frambozenpuddingquote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil.
Vertel wat over je ervaringenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
De waarheid laten we ergens in het midden
Waarom doe je dat niet in één keer dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Zo, dit hebben we ook weer overleefd. Alleen zo nog naar de supermarkt.
Allemaal?quote:
Ik had geen zin meer en supermarkt is de andere kant op dan de shop. Vanaf mijn huis.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in één keer dan?
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in één keer dan?
Ga vaak ook dagelijks twee keer hoor. Behalve in weekend.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaat
I wishquote:
wat haal je de tweede keerquote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga vaak ook dagelijks twee keer hoor. Behalve in weekend.
Ah oké.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer en supermarkt is de andere kant op dan de shop. Vanaf mijn huis.
wacht maar tot je zelf je boodschappen eens moet doen, dan ga je ook niet alles voor een week in een keer halenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt de man die 10x per week naar de supermarkt gaat
Zodra mijn verse centen binnen zijn denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |