quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust ze allebei apart niet maar wel gemixt
hermann leef
dan heb je soort whisky cocktailsausquote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust ze allebei apart niet maar wel gemixt
hermann leef
Watquote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het enige eten waar je mee mag kliederen is een magnum.
eerst alle chocola en dan het ijs zelfquote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat
Nee
Heb je lepra ofzo dat je magnum niet normaal kunt eten
Jij snapt het.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle chocola en dan het ijs zelf
Zoals het hoortquote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle chocola en dan het ijs zelf
echt konkerranzigquote:
Maar er zijn echt wel minstens 300 soorten chocolade. Er moet toch wel iets tussen zitten wat je lekker vind?quote:
zoveel verschillende makenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Chocolade is zo chill. En er zijn zoveel soorten!
weenie, het heeft allemaal die cacaosmaak lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er zijn echt wel 300 soorten chocolade. Er moet toch wel iets tussen zitten wat je lekker vind?
Er is ook witte chocoladequote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel verschillende maken
dp is gwn racist omdat het bruin/zwart is
Valt best mee. Ligt er aan. Ik ben zelf niet echt fan van zo'n massieve reep chocolade. Maar een reep met allemaal vulling erin enz vind ik wel nice. Chocolade met karamel bijv.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, het heeft allemaal die cacao smaak lijkt me
ik ga van de geur van chocola al bijna over m'n nek, dus denk dat ik het allemaal niet lustquote:Op zondag 26 juni 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt best mee. Ligt er aan. Ik ben zelf niet echt fan van zo'n massieve reep chocolade. Maar een reep met allemaal vulling erin enz vind ik wel nice. Chocolade met karamel bijv.
Hazm letaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jij bent leuk in Koerdisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |