Meegaan. Deze middag ga je toch niks nuttigers doen dan FOK!ken, kun je net zo goed wat familiekrediet opbouwen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik meegaan met een familie uitje of niet zo. Twijfel.
owwwquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Prof je zei laatst dat ik een trein kon koppen toch?
Je bek open op de stoeprand ja, bitch
huh? dat was ik niet hoor, echt nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
en wrm heb je mij uit je sig gehaald hèquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? dat was ik niet hoor, echt niet
Hans weg maar dit soort agressieve mensen mogen blijven, schandaligquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
paraboiquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha o nou dan heb ik het vast verkeerd gelezen haha sorry hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? dat was ik niet hoor, echt niet
picsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chick die eens in de zoveel maand ff in US post
Ja natuurlijk, zo een kans laat Niels echt niet liggenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal onze 40+er haar al een DM gestuurd hebben?
niceequote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
Vakantie ingepland. Van de week maar 'ns iets gaan boeken. Week Samsø en aansluitend een week Madeira.
True. Nou dan ga ik maar douchenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meegaan. Deze middag ga je toch niks nuttigers doen dan FOK!ken, kun je net zo goed wat familiekrediet opbouwen.
Ga je alleen?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
Vakantie ingepland. Van de week maar 'ns iets gaan boeken. Week Samsø en aansluitend een week Madeira.
met gf?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
doorsneequote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme luie flikker
US / Hoe zie je er nu uit? #141
Gewoon even TR'enquote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans weg maar dit soort agressieve mensen mogen blijven, schandalig
o als dat alles isquote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme luie flikker
mijn laatste 5 TR's ofzo hebben allemaal voor een ban gezorgd, ik ben bang dat dat deze keer niet gaat gebeurenquote:
ja viel me ook al eens opquote:Op zondag 26 juni 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eng hoe Deuce altijd reageert in USfoto's
20quote:Op zondag 26 juni 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
knap meisje ja, maar is ze niet een beetje erg jong
alles boven 11 beslist zelfquote:Op zondag 26 juni 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
knap meisje ja, maar is ze niet een beetje erg jong
whutquote:
Is hij lilliputter?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme luie flikker
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat alles oehoehoe is dat alles oehoehoe is dat alles, wat er is
Proberen kan geen kwaad, heb voor de zekerheid ook even gedaanquote:Op zondag 26 juni 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste 5 TR's ofzo hebben allemaal voor een ban gezorgd, ik ben bang dat dat deze keer niet gaat gebeuren
ja sta erom bekend dat ik alle chickies hier dmquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
If her age is not on the clock she is old enough for the cock
whutquote:Op zondag 26 juni 2016 13:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sta erom bekend dat ik alle chickies hier dm
was leuk hè :$quote:
jaa doequote:Op zondag 26 juni 2016 13:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan geen Arabisch, maar kan je wel Koerdisch leren
Hij begint elke dag opnieuwquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie heeft de vlogs wederom verwijderd. Of is dit alweer oud nieuws.
haha dp, hjb
obsessiequote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
haha dp, hjb
Je bent echt fanboi hèquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
haha dp, hjb
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
al maanden geen dm gehad van deadprez maar dat maakt niet uit hoor
Heb je een dm gestuurd over dpquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
ja nou ik ook niet van jou andersquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
Alsnog niets gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 13:23 schreef BozeHaas het volgende:
heb sws al maanden niet meer een dm ontvangen
hehehequote:Op zondag 26 juni 2016 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben verlegen, durf de eerste stap nooit te zetten
je weet dat PS+ dit weekend gratis isquote:Op zondag 26 juni 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
ik heb battlefield 4 nu ook trouwens, heb je zin om mij te carryen als ik binnenkort ps+ aanschaf?
Ja. Eerst een week Samsø, da's een eiland in Denemarken, vakantiehuisje en dan vanaf Billund via Parijs richting Madeira, hotel. Zoiets. Alle afstanden vliegen met KLM-Air-Francequote:Op zondag 26 juni 2016 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je met buuv op een eilandje chillen/?
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekendquote:Op zondag 26 juni 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat PS+ dit weekend gratis is
heb je normale bf4 of premiumquote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekend
ga je nou zeggen dat je het druk hebt? of kan je je niet concentrerenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekend
Leuk, als dat geen samenwonen wordt!quote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Eerst een week Samsø, da's een eiland in Denemarken, vakantiehuisje en dan vanaf Billund via Parijs richting Madeira, hotel. Zoiets. Alle afstanden vliegen met KLM-Air-France
normale neem ik aan, gwn die versie die in de aanbieding was voor 5 euroquote:
dan mis je wel veel maps tfoequote:Op zondag 26 juni 2016 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
normale neem ik aan, gwn die versie die in de aanbieding was voor 5 euro
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je nou zeggen dat je het druk hebt? of kan je je niet concentreren
boeie, ik ga t wss toch niet veel spelen, maar vond het zonde om niet te kopen voor die prijsquote:
ik speel het ook bijna niet maar die shit is 80 gig ofzo en als ik het verwijder heb ik er opeens weer zin in en dan ben ik de lulquote:Op zondag 26 juni 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, ik ga t wss toch niet veel spelen, maar vond het zonde om niet te kopen voor die prijs
bf3 vind ik beter eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel het ook bijna niet maar die shit is 80 gig ofzo en als ik het verwijder heb ik er opeens weer zin in en dan ben ik de lul
ja ik voel je pijn sinds paar dagenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel het ook bijna niet maar die shit is 80 gig ofzo en als ik het verwijder heb ik er opeens weer zin in en dan ben ik de lul
ligt eraan hoe traag thoughquote:Op zondag 26 juni 2016 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
traag internet is kutter dan geen internet
Slaw Nawi min...quote:Op zondag 26 juni 2016 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoi ik heet..
Hoe gaat het?
Hoe heet jij
Trap niet steeds open deuren in alsjeblieft
Ik roddel lieverquote:Op zondag 26 juni 2016 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier kunnen we hem ook gewoon uitschelden
yeh dat is idd frustrerender dan gwn geen internetquote:Op zondag 26 juni 2016 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
youtube filmpjes die je lang moet bufferen in 144p
Slaw nami min hzaw. Nawi to chiye?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Slaw Nawi min...
Basi?
Nawi to chiye?
Pehin her le dergeh mada, supas
Van die laatste zin ben ik niet zeker
weenie kijk wel wat mama klaarmaaktquote:Op zondag 26 juni 2016 13:35 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik doe vegetarisch vandaag. Rijst, paprika, doperwten, mais, ui, koriander.
Pehin uitgegeven elke poort Madaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Slaw Nawi min...
Basi?
Nawi to chiye?
Pehin her le dergeh mada, supas
Van die laatste zin ben ik niet zeker
Nawi min wa dezaniquote:Op zondag 26 juni 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Slaw nami min hzaw. Nawi to chiye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |