Meegaan. Deze middag ga je toch niks nuttigers doen dan FOK!ken, kun je net zo goed wat familiekrediet opbouwen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik meegaan met een familie uitje of niet zo. Twijfel.
owwwquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Prof je zei laatst dat ik een trein kon koppen toch?
Je bek open op de stoeprand ja, bitch
huh? dat was ik niet hoor, echt nietquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
en wrm heb je mij uit je sig gehaald hèquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? dat was ik niet hoor, echt niet
Hans weg maar dit soort agressieve mensen mogen blijven, schandaligquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
paraboiquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha o nou dan heb ik het vast verkeerd gelezen haha sorry hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? dat was ik niet hoor, echt niet
picsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chick die eens in de zoveel maand ff in US post
Ja natuurlijk, zo een kans laat Niels echt niet liggenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal onze 40+er haar al een DM gestuurd hebben?
niceequote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
Vakantie ingepland. Van de week maar 'ns iets gaan boeken. Week Samsø en aansluitend een week Madeira.
True. Nou dan ga ik maar douchenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Meegaan. Deze middag ga je toch niks nuttigers doen dan FOK!ken, kun je net zo goed wat familiekrediet opbouwen.
Ga je alleen?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
Vakantie ingepland. Van de week maar 'ns iets gaan boeken. Week Samsø en aansluitend een week Madeira.
met gf?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Kurovski het volgende:
doorsneequote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme luie flikker
US / Hoe zie je er nu uit? #141
Gewoon even TR'enquote:Op zondag 26 juni 2016 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans weg maar dit soort agressieve mensen mogen blijven, schandalig
o als dat alles isquote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme luie flikker
US / Hoe zie je er nu uit? #141
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |