nee toch? na iets onbepaalds (zoals "iets") moet het wat zijn dacht ikquote:Op zondag 26 juni 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
probeer mij niet te verbeteren ik maak geen taalfouten
mag allebei in die context
[..]
oh ;s
Sowieso, vooral in mail benadrukken dat je géén Hermann heetquote:Op zondag 26 juni 2016 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou een anoniem mailtje vie heetgeenhermann@gmail.com werken
google maarquote:Op zondag 26 juni 2016 12:20 schreef Drug het volgende:
[..]
nee toch? na iets onbepaalds (zoals "iets") moet het wat zijn dacht ik
verwacht niet veel van de jodekantquote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
maar ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van een van de blauwen
''Bans worden niet besproken''quote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
Laten we niet doen alsof jij enige macht hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
Joh Fylax kan er waarschijnlijk weer helemaal niks aan doen.
Laten we niet doen alsof die jongen enige macht heeft
pics linkquote:Op zondag 26 juni 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
uh okquote:Op zondag 26 juni 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet doen alsof jij enige macht hebt
Zet een lokquote hier neer voor Opa dan.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
heb pharkus al gelokt in vorig deelquote:Op zondag 26 juni 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Zet een lokquote hier neer voor Opa dan.
Hij heeft vast een TR gedaan ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
hij is toch klb modquote:Op zondag 26 juni 2016 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar das maar zo'n blauwe zonder krachten toch
nee oké maar hij kan wellicht wel iets meer info geven over het beleid momenteel hierquote:
omdat je zo pos bentquote:Op zondag 26 juni 2016 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben nummer één poster in pos-subforum
het is weekend dus Frank moet er ook zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee oké maar hij kan wellicht wel iets meer info geven over het beleid momenteel hier
Niets bijzonders en jij?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat spook je tegenwoordig allemaal uit?
weet niet wat je in huis hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat zsl ik lunchen of brunches dan
oh daarvan lust ik bijna niks dus sorryquote:Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
muesli, havermout gramola, havermout, crackers, fruit, beood, rösti, broccoli en melk
okequote:Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daarvan lust ik bijna niks dus sorry
Je lust toch wel brood en fruit?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh daarvan lust ik bijna niks dus sorry
hopelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uur reactie van Hugecoolll
fotoboek toch?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij hoort niet bij de crew dus het is geen crewbash
jonge laat mij k ben fucking doodquote:
jullie hebben mij zo verpest dat ik zelfs een complimentje wantrouwquote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok complimenten mogen dus ook al niet meer hier
Je leeft nogquote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
Oh hermann, we hadden t toch laatst over die gare downloadsnelheden op playstation en ik zei toch dat ik daar geen last van had.
NOU NU DUS GVD WEL, had metal gear solid v gekocht in ps store en die shit heeft echt bijna 2 volle dagen gedaan over 40 gig ongeveer
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
Oh hermann, we hadden t toch laatst over die gare downloadsnelheden op playstation en ik zei toch dat ik daar geen last van had.
NOU NU DUS GVD WEL, had metal gear solid v gekocht in ps store en die shit heeft echt bijna 2 volle dagen gedaan over 40 gig ongeveer
nauwelijksquote:
nee, geen geduld en zinquote:Op zondag 26 juni 2016 12:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niet meer aan gedacht, jij wel?
Het is al eens eerder geburtquote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja![]()
Maar ik denk niet dat ze er iets mee doen
echt fucking naaiend manquote:
jawel juist welquote:Op zondag 26 juni 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
rip trouwens, deadprez + stealth game = geen goeie combinatie neem ik aan
hij gaat gewoon chill ergens liggen en ondertussen jonko rokenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
rip trouwens, deadprez + stealth game = geen goeie combinatie neem ik aan
ja dat heb ik ook altijd, of hij besluit in rest mode om 20x zo sloom te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 12:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt fucking naaiend man
en als ik dan ff die shit pauzeerde en weer verder liet gaan, ging ie echt een halve minuut met normale snelheid en dan ging het weer op inbelsnelheid
ja de afgelopen week welquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
ik heb inmiddels zo'n enorme behoefte aan seks dat ik in staat ben een pov'tje op te zetten en m'n lul in de usb gleuf te proppen
gastquote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
ik heb inmiddels zo'n enorme behoefte aan seks dat ik in staat ben een pov'tje op te zetten en m'n lul in de usb gleuf te proppen
koop zo'n sex doll uit japanquote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
jatokquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij gaat gewoon chill ergens liggen en ondertussen jonko roken
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 12:52 schreef SideEffect het volgende:
Is paarsestabilo mapima? Topics lijken veel op elkaar
Maak tinder en ontdekquote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
hehehequote:
Viel wel mee, maar jij moet echt iets doen met je tekenskillsquote:Op zondag 26 juni 2016 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij stopt ja, met je mooie fruitschaal
wat nou mehquote:
zijn sws geen premium girls tochquote:
ja tinder comromiset mn anonimiteit, en wanhoop durf ik alleen te uiten van achter mijn FOK! avatarquote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou meh
je zit hier al weken te janken dat je wil neuken, zo wanhopig ben je dus blijkbaar ook niet
kan niet echt schilderen, dat is echt heel anders ookquote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar jij moet echt iets doen met je tekenskills
Schilderijen maken en verkopen
Ja, qftquote:Op zondag 26 juni 2016 12:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dacht ik al, ze schopt haar oude topics omhoogze moeten haar bannen en niet hplc
nou zo erg is het dus allemaal nog niequote:Op zondag 26 juni 2016 12:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja tinder comromiset mn anonimiteit, en wanhoop durf ik alleen te uiten van achter mijn FOK! avatar
Oh tof, als beroep?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet echt schilderen, dat is echt heel anders ook
Doet mijn moeder trouwens al
ja echt hèquote:
ik koop de handcreme en kleenex voortaan direct van de fabrikant, dus best wel ergquote:Op zondag 26 juni 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou zo erg is het dus allemaal nog nie
niet zo zeuren dan
ja maar 2e rondje wel langerquote:Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Als Drug niet neukt komt hij binnen 2 min.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ik koop de handcreme en kleenex voortaan direct van de fabrikant, dus best wel erg
Zie niet echt veranderingen tbh maar goed kom ook niet buiten SCquote:Op zondag 26 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hopelijk
ben oprecht benieuwd namelijk, want het gaat er een beetje vreemd aan toe in klb
luiquote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb jij dat talent niet of ben je te lui
classyquote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja echt hè
weet ook nog steeds niet precies wat er nou mee bedoeld wordt
Nou dat zou ik niet eena vaag vinden, ware het niet dat er een weird aas filterje op zit icm die rare poging tot glimlachen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Huh ja, alsof zijn gezicht is verbrand
heb eigenlijk ook alleen users als deezertje, syndroom en erno die term zien gebruikenquote:
volgens mij kan je daar best veel geld mee verdienen op een makkelijke manier, zeker als je moeder al contacten heeft. wat geklieder in de kamer is hartstikke hip tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo is dat, en anders wel een 3e of 4e keer
huh :squote:
ja en jou nu, zegt wellicht genoeg jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb eigenlijk ook alleen users als deezertje, syndroom en erno die term zien gebruiken
dat zegt wellicht ook wel genoeg
oh nee oké negeer mij maarquote:
Dat is een duckfacequote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet eena vaag vinden, ware het niet dat er een weird aas filterje op zit icm die rare poging tot glimlachen.
tenminste niet zo saai, mocht je zomaar aangereden worden dan is er nog niet veel aan de handquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Drug het volgende:
ugh ik ga echt niet mijn leven organiseren hoor fuck dat. liever houtje touwtje
over 10 jaar ben ik net als jouquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Drug het volgende:
ugh ik ga echt niet mijn leven organiseren hoor fuck dat. liever houtje touwtje
ik gebruikte het ironischquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en jou nu, zegt wellicht genoeg ja
hahah jezusquote:Op zondag 26 juni 2016 13:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja blijkbaar niet zo lang geleden :$
gwn hoge libido deze boy
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik meegaan met een familie uitje of niet zo. Twijfel.
weenie wat gaan jullie doenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
ja mashallahquote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
wtf is dit voor een absurde vraagquote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gelukkig maar, ben je alweer nuchter trouwens?
aw sry :$quote:Op zondag 26 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja gvd sorry schat. Je quote me nooit
oh jaa kinderboerderij is coolquote:
yessquote:
Zal onze 40+er haar al een DM gestuurd hebben?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind t beetje pedo al die mannen van 40 die daar opgeilen
echt hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |