ja dat doe ik het merendeel van de tijd ookquote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als het je niet bevalt dan log je toch uit
echt hèquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Hans een KLB ban? dat is toch die jongen die steeds sorry zegt als hij iets een beetje gemeens heeft gezegd
naar wie kan ik een boos maitje sturen
Zal ik jou ook gaan stalken dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
voyeursme is wel geil
ik ben ook wel een beetje exhibitionist
en zo verslaafd om steeds weer te gaan inloggen, misschien is het tijd om je provider te bellenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doe ik het merendeel van de tijd ook
forum@fok.nlquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Hans een KLB ban? dat is toch die jongen die steeds sorry zegt als hij iets een beetje gemeens heeft gezegd
Hhhhhquote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
voyeursme is wel geil
ik ben ook wel een beetje exhibitionist
"wat", en ja, nl. doorgaan voorbij het stopwoord en andere dingen zonder instemming (behalve als slaap de enige belemmering is om instemming te geven, wat niet weet wat niet deert. slaap en gewoon generieke bewusteloosheid)quote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is er ook iets dat jij niet geil vindt¿
nja dat niet zozeer denk ik, tis meer het volk dat heel FOK! over aan het nemen isquote:Op zondag 26 juni 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, vooral niet nadat iedereen weer unbanned was. m.u.v. hoink tardis en aber
Hermanusquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Wat is de reden dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Mapima?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja dat niet zozeer denk ik, tis meer het volk dat heel FOK! over aan het nemen is
probeer mij niet te verbeteren ik maak geen taalfoutenquote:
oh ;squote:en ja, nl. doorgaan voorbij het stopwoord en andere dingen zonder instemming (behalve als slaap de enige belemmering is om instemming te geven, wat niet weet wat niet deert. slaap en gewoon generieke bewusteloosheid)
kan beter ditishermann@gmail(gvoorgangster).com gebruikenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou een anoniem mailtje vie heetgeenhermann@gmail.com werken
nee gek, das gewoon een irritant trolletjequote:
iets met fyfy begrijp ikquote:Op zondag 26 juni 2016 12:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is de reden dan?
Hplc is altijd zo onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |