watquote:
helemaal naar de kkquote:
snap nog steeds nie hoe je pist als superman ;squote:
hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 07:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal naar de kk
denk dat ik een donorneus moet hebben
ik moet werken tijdens suikerfeestquote:Op zondag 26 juni 2016 07:08 schreef deadprez het volgende:
foker mogen drug en ik suikerfissa komen vieren bij je
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 07:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal naar de kk
denk dat ik een donorneus moet hebben
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik moet werken tijdens suikerfeest
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is nog niet bekend. Vraag het pathe even
sws, je moeder maakt niet voor niets al dat lekkere eten natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 07:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss dat ik alleen in de ochtend ga werkeb
Kan haast niet op jouw posts reageren zonder te discrimineren.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:12 schreef deadprez het volgende:
dat mis ik wel nu k in buurt woon met amper moslims, met suikerfeest altijd lkkre shit krijgen van mensen uit de buurt en bij de moskee
hso nie ;squote:Op zondag 26 juni 2016 07:15 schreef RacerDKB het volgende:
Kan haast niet op jouw posts reageren zonder te discrimineren.
kelderquote:Het is al weer zondag met een felle blauwe lucht op dit moment. Tijd om in een kelder met TL-verlichting te zitten FOK!ken
uiteraardquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:12 schreef deadprez het volgende:
dat mis ik wel nu k in buurt woon met amper moslims, met suikerfeest altijd lkkre shit krijgen van mensen uit de buurt en bij de moskee
true datquote:Op zondag 26 juni 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij verdient het want je bent gutmensch
zal mss zo zijn opgevoed?quote:Op zondag 26 juni 2016 07:27 schreef deadprez het volgende:
maar nu weetk nog steeds nie wrm ik racer de behoefte geef om te discrimineren :s
wellichtquote:
jaaaquote:
ah gewoon genoeg drugs pakken dat het leuk isquote:Op zondag 26 juni 2016 07:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaaa
fucking vette locatie, in een oude steenfabriek die gekraakt is
alleen helaas wel gayass technomuziek
ja en waren heel veel matties, inclusief een paar die ik al heel lang niet gezien had dus muziek was toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 26 juni 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ah gewoon genoeg drugs pakken dat het leuk is
ga zelf trouwens mn dex habit weer oppakken, aangezien het weer wordt vergoed
jawel ik ga kk hard. had nl op eerste dosering gezegd dat ik niks merkte, toen kreeg ik hogere dosering. plus die verhalen dat pep anders werkt op ad(h)d'ers dan mensen die dat niet hebben, is gewoon bullshit. van (dex)amfetamine ga je gewoon lekker snel johquote:Op zondag 26 juni 2016 07:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en waren heel veel matties, inclusief een paar die ik al heel lang niet gezien had dus muziek was toch niet zo belangrijk
heheh, hoe werkt dat op jou eiglk aangezien je het als medicatie krijgt? neem niet aan dat je er strak van gaat staan
het werkt ook andersquote:Op zondag 26 juni 2016 07:36 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel ik ga kk hard. had nl op eerste dosering gezegd dat ik niks merkte, toen kreeg ik hogere dosering. plus die verhalen dat pep anders werkt op ad(h)d'ers dan mensen die dat niet hebben, is gewoon bullshit. van (dex)amfetamine ga je gewoon lekker snel joh
ja het is wel zo dat ik beter bij 1 ding kan blijven, 1 mentale taak ofzo. maar ik race wel door die ene taak zeg maarquote:Op zondag 26 juni 2016 07:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
het werkt ook anderslichamelijk niet zo, maar mentaal wel
de ad(h)d'ers die ik ken worden van pep mentaal rustiger en kunnen hun gedachtes dan beter ordenen zeg maar
terwijl mijn gedachtes bijvoorbeeld juist racen als een gek
Ja i know. Zou ook beetje raar zijn als ze dezelfde doseringen voorschrijven aan iemand met adhd als dat iemand pakt die een nacht lekker pep zit te snatsen.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ja het is wel zo dat ik beter bij 1 ding kan blijven, 1 mentale taak ofzo. maar ik race wel door die ene taak zeg maar
maar die medicatieve doseringen zijn sws veel lager dan recreatief. toen ik in mijn tienerjaren nog speedfreak was, werd het ook wel wild in m'n koppie
ik ga idd echt wel lekker op 3x10 mg per dagquote:Op zondag 26 juni 2016 07:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja i know. Zou ook beetje raar zijn als ze dezelfde doseringen voorschrijven aan iemand met adhd als dat iemand pakt die een nacht lekker pep zit te snatsen.
Maar toch, een maat van me kreeg het vroeger ook voorgeschreven en als ik de inhoud van één zo'n capsule opsnoof merkte ik daar toch best wel wat van![]()
Wel mee opletten hè, ook al krijg je het voorgeschreven.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ga idd echt wel lekker op 3x10 mg per dag
ja thanks, ik pak nooit meer dan voorgeschreven, en doe cycli om tolerantie tegen te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 07:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel mee opletten hè, ook al krijg je het voorgeschreven.
haha slaap zacht lieve dpquote:Op zondag 26 juni 2016 07:49 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, ik ga tegen beter weten in nog maar even kijken of ik paar uurtjes slaap kan pakken
xoxo
Pakken is veel te proactief als het gaat om iets als slaap, dus gaat niet lukken.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:49 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, ik ga tegen beter weten in nog maar even kijken of ik paar uurtjes slaap kan pakken
xoxo
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat voor de nummer 1 positie vandaag?
Ik hoef geen vieze onbesneden lul.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:59 schreef Drug het volgende:
[..]
zie je niks van hoor, met m'n lul in je mond
ja wordt lastig, dp zal zo wel weer wakker worden en nog in de speed rush zitten, dus een beetje david goliath verhaalquote:Op zondag 26 juni 2016 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als DP of ik even stevig doorposten win je sowieso niet. Maar ik hou me in.
niet de lengte (of gebrek daaraan)?quote:
haha doktersvoorschrift hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
'ga zelf trouwens mn dex habit weer oppakken'
wat ben je? 12?
Sla je slag nu hij er nog niet isz ou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wordt lastig, dp zal zo wel weer wakker worden en nog in de speed rush zitten, dus een beetje david goliath verhaal
[..]
niet de lengte (of gebrek daaraan)?
haha ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:15 schreef zeer het volgende:
[..]
nee da's niet belangrijk want ik kan (extreem) goed beffen
eet smakelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga een volkorenbrood tosti maken met olijven mix en turkse kaas.
Zit ook te denken aan Turkse thee maar man dat is een gedoe.
quote:Op zondag 26 juni 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga een volkorenbrood tosti maken met olijven mix en turkse kaas.
Zit ook te denken aan Turkse thee maar man dat is een gedoe.
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]![]()
zou je hier iedere dag mee verrassen maarja onbesneden heh [ afbeelding ]
Mijn vriend kan echt goed ontbijt fixen.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]![]()
zou je hier iedere dag mee verrassen maarja onbesneden heh [ afbeelding ]
Hij ziet je niet meer als een vrouw die 'ie moet blijven veroverenquote:Op zondag 26 juni 2016 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend kan echt goed ontbijt fixen.
Doet hij steeds minder.
Owhhh ja maar dat is standaard.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Hij ziet je niet meer als een vrouw die 'ie moet blijven veroveren.
Je loopt achter. Top 100 klassering zit er wel in vandaag voor je maar daar stopt het dan ook wel als je zo doorgaat.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:37 schreef Drug het volgende:
uncharted 3 was trouwens fucking vet, de tweede helft. gvd zeg. eens kijken of ik deeltje 4 er gelijk achteraan ga doen
Ja, heb je er ook 1 tot 18.00? Deze loopt tot 10.30, dat is het al geweest...quote:Op zondag 26 juni 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Blijft wel droog bij ons Haags, maar het plaatje verbaast me toch enigzins.
[ afbeelding ]
haha ja het kost me te veel moeite merk ik alquote:Op zondag 26 juni 2016 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt achter. Top 100 klassering zit er wel in vandaag voor je maar daar stopt het dan ook wel als je zo doorgaat.
Het vereist wel wat discipline ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja het kost me te veel moeite merk ik al
quote:Op zondag 26 juni 2016 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb je er ook 1 tot 18.00? Deze loopt tot 10.30, dat is het al geweest...
in het land der ongedisciplineerden is h_k koningquote:Op zondag 26 juni 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iets wat bijna heel fok niet heeft.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:51 schreef Drug het volgende:
[..]
in het land der ongedisciplineerden is h_k koning
leukquote:Op zondag 26 juni 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mja, dinsdag wordt mijn dochtertje 1.![]()
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.quote:
Netjesquote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
stuntpiloot, brokkenpilootquote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
spannend, succes bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.
Geen geld.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
Paprikamix is trouwens t/m vandaag nog in de aanbieding bij Jumbo. Euro voor 3 stuks dacht ik.
Je bent trouwens wel ziek veel met stijve piemels bezig hé..??quote:
is hans weg¿quote:
halloquote:
ewaaquote:
quote:
Nee KLB.quote:
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaadquote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee KLB.
Sinds het nieuwe banbeleid zijn ze daar blijkbaar nogal happig op, omdat de algemene bans van kortere duur zijn.
Ja heel klb inderdaad. Foutje.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee KLB.
Sinds het nieuwe banbeleid zijn ze daar blijkbaar nogal happig op, omdat de algemene bans van kortere duur zijn.
Het is dat bans niet besproken mogen worden....quote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaad
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Je bent trouwens wel ziek veel met stijve piemels bezig hé..??
omdat ie gay is, vinden ze hier niks :squote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaad
ja was wel ff lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapen is goed gelukt zie ik.
Nog geen uur man. Gewoon een powernapje.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was wel ff lekker
wel btje plakkerig nu :$
ja lekker toch, komt vanmiddag nog wel eentje bij denkquote:Op zondag 26 juni 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geen uur man. Gewoon een powernapje.
man man man. Als je nou net zo oud was als ik....quote:Op zondag 26 juni 2016 11:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lekker toch, komt vanmiddag nog wel eentje bij denk
Ja, totdat alleen crip nog over is dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
Maar wat is het idee hierachter, elke kwaliteitsuser uit KLB weren?
Ssst ik ben er nogquote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
een geluk bij een ongelukquote:
hoe oud ben jij?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man. Als je nou net zo oud was als ik....
uhu, dus ik ben veiligquote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
3 jrquote:Op zondag 26 juni 2016 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga weg. Echt niet, kan niet!
Eigenlijk welquote:Op zondag 26 juni 2016 12:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ja haha dacht je dat ik jonge boy was? nee man
Kun jij wellicht een en ander toelichten?quote:
klinkt geil, erectie gekregenquote:
quote:
Ben er nog hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
je vergeet wch frank en ettoquote:Op zondag 26 juni 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht eigenlijk dat ik na Kurovski de oudste was hier.
WCH is ontelbaar oud en Remqo is 30+quote:Op zondag 26 juni 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht eigenlijk dat ik na Kurovski de oudste was hier.
hahah watquote:Op zondag 26 juni 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik ook jonger geschat.![]()
![]()
Damn wat ben ik kut met leeftijden.
Pedo xdquote:Op zondag 26 juni 2016 12:05 schreef Drug het volgende:
[..]
klinkt geil, erectie gekregen
ik bedoel:
[..]
Als je maar genoten hebt.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
Leuke avond gisteren. Elleboog kapot en een dikke heup rijker. Veel geld armer.
Oke nielsquote:Op zondag 26 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
Netjesquote:Op zondag 26 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
niet oraten maar sturenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gezien.
o sorry dan neem ik al mijn seksuele opmerkingen naar jou terug, ik voel me daar nu een klein beetje walgelijk onderquote:
pls mietjequote:Op zondag 26 juni 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
[..]
o sorry dan neem ik al mijn seksuele opmerkingen naar jou terug, ik voel me daar nu een klein beetje walgelijk onder
En terecht!quote:Op zondag 26 juni 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
[..]
o sorry dan neem ik al mijn seksuele opmerkingen naar jou terug, ik voel me daar nu een klein beetje walgelijk onder
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet proberen om een flying kick tegen de boksbal te geven als je hebt gedronken.
laterssquote:
sst. probeer nu haar vertrouwen te winnen, want nu ik weet dat ze nog 16 is vind ik haar pas echt interessantquote:
sg zou willen dat ze nog 16 wasquote:Op zondag 26 juni 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
[..]
sst. probeer nu haar vertrouwen te winnen, want nu ik weet dat ze nog 16 is vind ik haar pas echt interessant
Krio is m'n broer.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
Weten jullie wie ook een lekker oudje is? krio hnnnnnnnnnnnng
avondje parenclub gedaan?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
oeh dadelijk ff checkenquote:
nee is het ook nietquote:
is er ook iets dat jij niet geil vindt¿quote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
voyeursme is wel geil
ik ben ook wel een beetje exhibitionist
ja dat doe ik het merendeel van de tijd ookquote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als het je niet bevalt dan log je toch uit
echt hèquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Hans een KLB ban? dat is toch die jongen die steeds sorry zegt als hij iets een beetje gemeens heeft gezegd
naar wie kan ik een boos maitje sturen
Zal ik jou ook gaan stalken dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
voyeursme is wel geil
en zo verslaafd om steeds weer te gaan inloggen, misschien is het tijd om je provider te bellenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doe ik het merendeel van de tijd ook
forum@fok.nlquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Hans een KLB ban? dat is toch die jongen die steeds sorry zegt als hij iets een beetje gemeens heeft gezegd
Hhhhhquote:Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
voyeursme is wel geil
"wat", en ja, nl. doorgaan voorbij het stopwoord en andere dingen zonder instemming (behalve als slaap de enige belemmering is om instemming te geven, wat niet weet wat niet deert. slaap en gewoon generieke bewusteloosheid)quote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is er ook iets dat jij niet geil vindt¿
nja dat niet zozeer denk ik, tis meer het volk dat heel FOK! over aan het nemen isquote:Op zondag 26 juni 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, vooral niet nadat iedereen weer unbanned was. m.u.v. hoink tardis en aber
Hermanusquote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Wat is de reden dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:15 schreef Der_Mann het volgende:
Mapima?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja dat niet zozeer denk ik, tis meer het volk dat heel FOK! over aan het nemen is
probeer mij niet te verbeteren ik maak geen taalfoutenquote:
oh ;squote:en ja, nl. doorgaan voorbij het stopwoord en andere dingen zonder instemming (behalve als slaap de enige belemmering is om instemming te geven, wat niet weet wat niet deert. slaap en gewoon generieke bewusteloosheid)
kan beter ditishermann@gmail(gvoorgangster).com gebruikenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou een anoniem mailtje vie heetgeenhermann@gmail.com werken
nee gek, das gewoon een irritant trolletjequote:
iets met fyfy begrijp ikquote:Op zondag 26 juni 2016 12:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is de reden dan?
Hplc is altijd zo onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |