watquote:
helemaal naar de kkquote:
snap nog steeds nie hoe je pist als superman ;squote:
hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 07:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal naar de kk
denk dat ik een donorneus moet hebben
ik moet werken tijdens suikerfeestquote:Op zondag 26 juni 2016 07:08 schreef deadprez het volgende:
foker mogen drug en ik suikerfissa komen vieren bij je
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 07:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal naar de kk
denk dat ik een donorneus moet hebben
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik moet werken tijdens suikerfeest
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is nog niet bekend. Vraag het pathe even
sws, je moeder maakt niet voor niets al dat lekkere eten natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 07:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Miss dat ik alleen in de ochtend ga werkeb
Kan haast niet op jouw posts reageren zonder te discrimineren.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:12 schreef deadprez het volgende:
dat mis ik wel nu k in buurt woon met amper moslims, met suikerfeest altijd lkkre shit krijgen van mensen uit de buurt en bij de moskee
hso nie ;squote:Op zondag 26 juni 2016 07:15 schreef RacerDKB het volgende:
Kan haast niet op jouw posts reageren zonder te discrimineren.
kelderquote:Het is al weer zondag met een felle blauwe lucht op dit moment. Tijd om in een kelder met TL-verlichting te zitten FOK!ken
uiteraardquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 07:12 schreef deadprez het volgende:
dat mis ik wel nu k in buurt woon met amper moslims, met suikerfeest altijd lkkre shit krijgen van mensen uit de buurt en bij de moskee
true datquote:Op zondag 26 juni 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij verdient het want je bent gutmensch
zal mss zo zijn opgevoed?quote:Op zondag 26 juni 2016 07:27 schreef deadprez het volgende:
maar nu weetk nog steeds nie wrm ik racer de behoefte geef om te discrimineren :s
wellichtquote:
jaaaquote:
ah gewoon genoeg drugs pakken dat het leuk isquote:Op zondag 26 juni 2016 07:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaaa
fucking vette locatie, in een oude steenfabriek die gekraakt is
alleen helaas wel gayass technomuziek
ja en waren heel veel matties, inclusief een paar die ik al heel lang niet gezien had dus muziek was toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 26 juni 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ah gewoon genoeg drugs pakken dat het leuk is
ga zelf trouwens mn dex habit weer oppakken, aangezien het weer wordt vergoed
jawel ik ga kk hard. had nl op eerste dosering gezegd dat ik niks merkte, toen kreeg ik hogere dosering. plus die verhalen dat pep anders werkt op ad(h)d'ers dan mensen die dat niet hebben, is gewoon bullshit. van (dex)amfetamine ga je gewoon lekker snel johquote:Op zondag 26 juni 2016 07:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en waren heel veel matties, inclusief een paar die ik al heel lang niet gezien had dus muziek was toch niet zo belangrijk
heheh, hoe werkt dat op jou eiglk aangezien je het als medicatie krijgt? neem niet aan dat je er strak van gaat staan
het werkt ook andersquote:Op zondag 26 juni 2016 07:36 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel ik ga kk hard. had nl op eerste dosering gezegd dat ik niks merkte, toen kreeg ik hogere dosering. plus die verhalen dat pep anders werkt op ad(h)d'ers dan mensen die dat niet hebben, is gewoon bullshit. van (dex)amfetamine ga je gewoon lekker snel joh
ja het is wel zo dat ik beter bij 1 ding kan blijven, 1 mentale taak ofzo. maar ik race wel door die ene taak zeg maarquote:Op zondag 26 juni 2016 07:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
het werkt ook anderslichamelijk niet zo, maar mentaal wel
de ad(h)d'ers die ik ken worden van pep mentaal rustiger en kunnen hun gedachtes dan beter ordenen zeg maar
terwijl mijn gedachtes bijvoorbeeld juist racen als een gek
Ja i know. Zou ook beetje raar zijn als ze dezelfde doseringen voorschrijven aan iemand met adhd als dat iemand pakt die een nacht lekker pep zit te snatsen.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ja het is wel zo dat ik beter bij 1 ding kan blijven, 1 mentale taak ofzo. maar ik race wel door die ene taak zeg maar
maar die medicatieve doseringen zijn sws veel lager dan recreatief. toen ik in mijn tienerjaren nog speedfreak was, werd het ook wel wild in m'n koppie
ik ga idd echt wel lekker op 3x10 mg per dagquote:Op zondag 26 juni 2016 07:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja i know. Zou ook beetje raar zijn als ze dezelfde doseringen voorschrijven aan iemand met adhd als dat iemand pakt die een nacht lekker pep zit te snatsen.
Maar toch, een maat van me kreeg het vroeger ook voorgeschreven en als ik de inhoud van één zo'n capsule opsnoof merkte ik daar toch best wel wat van![]()
Wel mee opletten hè, ook al krijg je het voorgeschreven.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ga idd echt wel lekker op 3x10 mg per dag
ja thanks, ik pak nooit meer dan voorgeschreven, en doe cycli om tolerantie tegen te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 07:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel mee opletten hè, ook al krijg je het voorgeschreven.
haha slaap zacht lieve dpquote:Op zondag 26 juni 2016 07:49 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, ik ga tegen beter weten in nog maar even kijken of ik paar uurtjes slaap kan pakken
xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |