Je loopt achter. Top 100 klassering zit er wel in vandaag voor je maar daar stopt het dan ook wel als je zo doorgaat.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:37 schreef Drug het volgende:
uncharted 3 was trouwens fucking vet, de tweede helft. gvd zeg. eens kijken of ik deeltje 4 er gelijk achteraan ga doen
Ja, heb je er ook 1 tot 18.00? Deze loopt tot 10.30, dat is het al geweest...quote:Op zondag 26 juni 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Blijft wel droog bij ons Haags, maar het plaatje verbaast me toch enigzins.
[ afbeelding ]
haha ja het kost me te veel moeite merk ik alquote:Op zondag 26 juni 2016 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt achter. Top 100 klassering zit er wel in vandaag voor je maar daar stopt het dan ook wel als je zo doorgaat.
Het vereist wel wat discipline ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja het kost me te veel moeite merk ik al
quote:Op zondag 26 juni 2016 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb je er ook 1 tot 18.00? Deze loopt tot 10.30, dat is het al geweest...
in het land der ongedisciplineerden is h_k koningquote:Op zondag 26 juni 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iets wat bijna heel fok niet heeft.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:51 schreef Drug het volgende:
[..]
in het land der ongedisciplineerden is h_k koning
leukquote:Op zondag 26 juni 2016 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mja, dinsdag wordt mijn dochtertje 1.![]()
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.quote:
Netjesquote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
stuntpiloot, brokkenpilootquote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
spannend, succes bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.
Geen geld.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
Paprikamix is trouwens t/m vandaag nog in de aanbieding bij Jumbo. Euro voor 3 stuks dacht ik.
Je bent trouwens wel ziek veel met stijve piemels bezig hé..??quote:
is hans weg¿quote:
halloquote:
ewaaquote:
quote:
Nee KLB.quote:
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaadquote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee KLB.
Sinds het nieuwe banbeleid zijn ze daar blijkbaar nogal happig op, omdat de algemene bans van kortere duur zijn.
Ja heel klb inderdaad. Foutje.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee KLB.
Sinds het nieuwe banbeleid zijn ze daar blijkbaar nogal happig op, omdat de algemene bans van kortere duur zijn.
Het is dat bans niet besproken mogen worden....quote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaad
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Je bent trouwens wel ziek veel met stijve piemels bezig hé..??
omdat ie gay is, vinden ze hier niks :squote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom zou hans een klb ban krijgen, die jongen doet geen vlieg kwaad
ja was wel ff lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slapen is goed gelukt zie ik.
Nog geen uur man. Gewoon een powernapje.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was wel ff lekker
wel btje plakkerig nu :$
ja lekker toch, komt vanmiddag nog wel eentje bij denkquote:Op zondag 26 juni 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geen uur man. Gewoon een powernapje.
man man man. Als je nou net zo oud was als ik....quote:Op zondag 26 juni 2016 11:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lekker toch, komt vanmiddag nog wel eentje bij denk
Ja, totdat alleen crip nog over is dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
Maar wat is het idee hierachter, elke kwaliteitsuser uit KLB weren?
Ssst ik ben er nogquote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
een geluk bij een ongelukquote:
hoe oud ben jij?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man. Als je nou net zo oud was als ik....
uhu, dus ik ben veiligquote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |