Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.quote:
Netjesquote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel aardig goed. In het begin wat stroef. Moest nog erg zoeken naar de goede positie van 't vliegtuig. Maar kreeg er op het eind wel gevoel voor.
Weet nu ook goed wat voor handeling wat voor reactie krijgt
stuntpiloot, brokkenpilootquote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zal het wel gemist hebben maar doe je piloten opleiding of zo?
spannend, succes bbyquote:Op zondag 26 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |