classyquote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja echt hè
weet ook nog steeds niet precies wat er nou mee bedoeld wordt
Nou dat zou ik niet eena vaag vinden, ware het niet dat er een weird aas filterje op zit icm die rare poging tot glimlachen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Huh ja, alsof zijn gezicht is verbrand
heb eigenlijk ook alleen users als deezertje, syndroom en erno die term zien gebruikenquote:
volgens mij kan je daar best veel geld mee verdienen op een makkelijke manier, zeker als je moeder al contacten heeft. wat geklieder in de kamer is hartstikke hip tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo is dat, en anders wel een 3e of 4e keer
huh :squote:
ja en jou nu, zegt wellicht genoeg jaquote:Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb eigenlijk ook alleen users als deezertje, syndroom en erno die term zien gebruiken
dat zegt wellicht ook wel genoeg
oh nee oké negeer mij maarquote:
Dat is een duckfacequote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet eena vaag vinden, ware het niet dat er een weird aas filterje op zit icm die rare poging tot glimlachen.
tenminste niet zo saai, mocht je zomaar aangereden worden dan is er nog niet veel aan de handquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Drug het volgende:
ugh ik ga echt niet mijn leven organiseren hoor fuck dat. liever houtje touwtje
over 10 jaar ben ik net als jouquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Drug het volgende:
ugh ik ga echt niet mijn leven organiseren hoor fuck dat. liever houtje touwtje
ik gebruikte het ironischquote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en jou nu, zegt wellicht genoeg ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |