kan niet echt schilderen, dat is echt heel anders ookquote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar jij moet echt iets doen met je tekenskills
Schilderijen maken en verkopen
Ja, qftquote:Op zondag 26 juni 2016 12:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dacht ik al, ze schopt haar oude topics omhoogze moeten haar bannen en niet hplc
nou zo erg is het dus allemaal nog niequote:Op zondag 26 juni 2016 12:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja tinder comromiset mn anonimiteit, en wanhoop durf ik alleen te uiten van achter mijn FOK! avatar
Oh tof, als beroep?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet echt schilderen, dat is echt heel anders ook
Doet mijn moeder trouwens al
ja echt hèquote:
ik koop de handcreme en kleenex voortaan direct van de fabrikant, dus best wel ergquote:Op zondag 26 juni 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou zo erg is het dus allemaal nog nie
niet zo zeuren dan
ja maar 2e rondje wel langerquote:Op zondag 26 juni 2016 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Als Drug niet neukt komt hij binnen 2 min.
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ik koop de handcreme en kleenex voortaan direct van de fabrikant, dus best wel erg
Zie niet echt veranderingen tbh maar goed kom ook niet buiten SCquote:Op zondag 26 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hopelijk
ben oprecht benieuwd namelijk, want het gaat er een beetje vreemd aan toe in klb
luiquote:Op zondag 26 juni 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb jij dat talent niet of ben je te lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |