jullie hebben mij zo verpest dat ik zelfs een complimentje wantrouwquote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok complimenten mogen dus ook al niet meer hier
Je leeft nogquote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
Oh hermann, we hadden t toch laatst over die gare downloadsnelheden op playstation en ik zei toch dat ik daar geen last van had.
NOU NU DUS GVD WEL, had metal gear solid v gekocht in ps store en die shit heeft echt bijna 2 volle dagen gedaan over 40 gig ongeveer
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
Oh hermann, we hadden t toch laatst over die gare downloadsnelheden op playstation en ik zei toch dat ik daar geen last van had.
NOU NU DUS GVD WEL, had metal gear solid v gekocht in ps store en die shit heeft echt bijna 2 volle dagen gedaan over 40 gig ongeveer
nauwelijksquote:
nee, geen geduld en zinquote:Op zondag 26 juni 2016 12:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niet meer aan gedacht, jij wel?
Het is al eens eerder geburtquote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja![]()
Maar ik denk niet dat ze er iets mee doen
echt fucking naaiend manquote:
jawel juist welquote:Op zondag 26 juni 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
rip trouwens, deadprez + stealth game = geen goeie combinatie neem ik aan
hij gaat gewoon chill ergens liggen en ondertussen jonko rokenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
rip trouwens, deadprez + stealth game = geen goeie combinatie neem ik aan
ja dat heb ik ook altijd, of hij besluit in rest mode om 20x zo sloom te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 12:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt fucking naaiend man
en als ik dan ff die shit pauzeerde en weer verder liet gaan, ging ie echt een halve minuut met normale snelheid en dan ging het weer op inbelsnelheid
ja de afgelopen week welquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
ik heb inmiddels zo'n enorme behoefte aan seks dat ik in staat ben een pov'tje op te zetten en m'n lul in de usb gleuf te proppen
gastquote:Op zondag 26 juni 2016 12:50 schreef Drug het volgende:
ik heb inmiddels zo'n enorme behoefte aan seks dat ik in staat ben een pov'tje op te zetten en m'n lul in de usb gleuf te proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |