Hij begint elke dag opnieuwquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie heeft de vlogs wederom verwijderd. Of is dit alweer oud nieuws.
haha dp, hjb
obsessiequote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
haha dp, hjb
Je bent echt fanboi hèquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
haha dp, hjb
quote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
al maanden geen dm gehad van deadprez maar dat maakt niet uit hoor
Heb je een dm gestuurd over dpquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
ja nou ik ook niet van jou andersquote:Op zondag 26 juni 2016 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
Alsnog niets gestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 13:23 schreef BozeHaas het volgende:
heb sws al maanden niet meer een dm ontvangen
hehehequote:Op zondag 26 juni 2016 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben verlegen, durf de eerste stap nooit te zetten
je weet dat PS+ dit weekend gratis isquote:Op zondag 26 juni 2016 13:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe
ik heb battlefield 4 nu ook trouwens, heb je zin om mij te carryen als ik binnenkort ps+ aanschaf?
Ja. Eerst een week Samsø, da's een eiland in Denemarken, vakantiehuisje en dan vanaf Billund via Parijs richting Madeira, hotel. Zoiets. Alle afstanden vliegen met KLM-Air-Francequote:Op zondag 26 juni 2016 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je met buuv op een eilandje chillen/?
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekendquote:Op zondag 26 juni 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat PS+ dit weekend gratis is
heb je normale bf4 of premiumquote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekend
ga je nou zeggen dat je het druk hebt? of kan je je niet concentrerenquote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar gamen gaat er sws niet echt inzitten dit weekend
Leuk, als dat geen samenwonen wordt!quote:Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Eerst een week Samsø, da's een eiland in Denemarken, vakantiehuisje en dan vanaf Billund via Parijs richting Madeira, hotel. Zoiets. Alle afstanden vliegen met KLM-Air-France
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |