abonnement Unibet Coolblue
pi_163315033
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik haal dat niet steeds aan. Ik heb het 2 x aangehaald om te illustreren hoe jij in iedere discussie staat hier op FOK!. En anderen hebben die neiging ook idd.
Maar je bent al aan het weaselen geslagen? Waar doet me dit nou toch aan denken joh. :D.
Nu niet weer gaan liegen en draaien Ryan _O-
  zondag 26 juni 2016 @ 17:25:16 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163315036
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:04 schreef Ryan3 het volgende:
Een 4chan hoax: EXCLUSIVE: Brexit '2nd Referendum Petition' A 4 Chan Prank: BBC Report It As Real

http://heatst.com/uk/excl(...)c-report-it-as-real/

Of is dit dan weer een "prank"?
_O-
TelegraphNews twitterde op zondag 26-06-2016 om 13:32:24 23,788 people from N Korea, one of the world's least internet-connected countries, have also signed the petition. https://t.co/KlQVwfHxJD reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:25:27 #253
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315041
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo is dat. En dat moet ook gebeuren met ons Oekraïne referendum. Die lamlul van een Rutte verdient niet meer dan 5 zetels volgend jaar.
Aan mij zal het niet liggen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163315055
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

_O-
TelegraphNews twitterde op zondag 26-06-2016 om 13:32:24 23,788 people from N Korea, one of the world's least internet-connected countries, have also signed the petition. https://t.co/KlQVwfHxJD reageer retweet
Veel Noord-Koreanen en Vaticaanstedelingen dus. :D.
I´m back.
pi_163315061
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh het was niet aan jou. Aan eenieder die zich in het verhaal kan vinden.

En verder laat ik me niet de mond snoeren Koos (niet Kaas) met verwijten dat ik niet weet waar ik over spreek. Vind het allemaal wel welletjes. De personen die zogenaamd precies wisten hoe het zat hebben de afgelopen tijd niets anders dan ongelijk gehad. Behalve over de Karskens revolutie in mei misschien, maar ook dat broeit nog steeds.

Hebben we dat ook weer gehad.
Ah, prima. Maar als je iemand citeert dan wekt het natuurlijk wel de indruk dat het aan die user gericht is. Maar goed.
pi_163315074
77.000 votes zijn al weggehaald.
Het wordt close gemonitord.
http://www.telegraph.co.u(...)t&utm_medium=twitter
Make my day!
pi_163315081
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo is dat. En dat moet ook gebeuren met ons Oekraïne referendum. Die lamlul van een Rutte verdient niet meer dan 5 zetels volgend jaar.
Vrees dat VVD gewoon grootste partij wordt hoor. Blijf er nog bij dat het gewoon VVD-CDA-D66-GL wordt in 2017.
I´m back.
pi_163315090
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:26 schreef agter het volgende:
77.000 votes zijn al weggehaald.
Het wordt close gemonitord.
http://www.telegraph.co.u(...)t&utm_medium=twitter
Ik vind 2 miljoen zeer weinig.

Het zou tegen de 20 miljoen moeten zijn om de indruk te wekken dat het daadwerkelijk Brexit-stemmers zijn die dit steunen. Ik neem die hele oproep persoonlijk niet serieus.
pi_163315095
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:22 schreef speknek het volgende:

[..]

:').

"Het volk" verandert voortdurend van mening.
Misschien hebben ze na 10 referenda eindelijk een beetje de lijn te pakken.
pi_163315100
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vrees dat VVD gewoon grootste partij wordt hoor. Blijf er nog bij dat het gewoon VVD-CDA-D66-GL wordt in 2017.
Prima kabinetje.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:30:41 #261
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315154
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:22 schreef speknek het volgende:

[..]

:').

"Het volk" verandert voortdurend van mening.
Ja, maar niet zonder redenen. Je hebt een punt dat bij het volk een mening minder standvastig is, als morgen een gruwelijke massamoord wordt gepleegd met automatische vuurwapens en volgende week een seriemoordenaar wordt gepakt die jarenlang kindjes vasthield in een kelder en die die kindjes verkrachtte dan weet je dat het percentage van het volk wat een voorstander is van de doodstraf stijgt. De mening van politici is standvastiger, soms te standvastig (ook niet de mening herzien terwijl de feiten inmiddels behoorlijk zijn gewijzigd), soms juist op een positieve manier (meer naar de feiten op de langere termijn kijken). Echter is dit niet een punt waarop mensen wel ineens van mening zullen veranderen. Reken er maar op dat het opkomstpercentage voor de voorstanders groter zal worden bij het overdoen, mensen gaan dan pissed zijn dat er niet is geluisterd naar de uitslag.

Hoe dan ook zijn de verliezers zeurende kindjes. Je hebt van tevoren de regels afgesproken, de afspraak was dat 50,0...0% volstaat. Bevalt het je niet dat het verschil slechts 2-4 procentpunt bedroeg, dan had je van tevoren maar andere afspraken moeten maken. Altijd dat gejank van de verliezers. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 26 juni 2016 @ 17:30:43 #262
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163315155
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah, prima. Maar als je iemand citeert dan wekt het natuurlijk wel de indruk dat het aan die user gericht is. Maar goed.
Klopt, ik reageerde in eerste instantie op jou maar las daarnaast alweer verwijten aan mijn adres waarop ik de reactie daarop in dezelfde post heb gepropt.

Het is ook complex en iedereen lijkt zo af en toe zo schizofreen als de pest. De ene keer is iets goed, de volgende keer is datzelfde niet goed. En dat is ook hoe de situatie in elkaar zit denk ik. De waarheid is weg, belangen liggen overal en nergens en zijn verborgen of publiek. Eigenlijk valt er geen goede keuze te maken, maar dat geldt net zo goed voor onze politici.

Het begint een groot labyrint te worden.

Maar goed nu prop ik weer van alles in een post wat niet specifiek aan jou bedoeld is :P
  zondag 26 juni 2016 @ 17:32:50 #263
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315204
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:14 schreef Dutchguy het volgende:
'Hele wereld ondertekent Britse petitie voor nieuw Brexit-referendum':
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free

Niet serieus te nemen dus.
Een hoop stemmen uit Noord-Korea? :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163315205
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klopt, ik reageerde in eerste instantie op jou maar las daarnaast alweer verwijten aan mijn adres waarop ik de reactie daarop in dezelfde post heb gepropt.

Het is ook complex en iedereen lijkt zo af en toe zo schizofreen als de pest. De ene keer is iets goed, de volgende keer is datzelfde niet goed. En dat is ook hoe de situatie in elkaar zit denk ik. De waarheid is weg, belangen liggen overal en nergens en zijn verborgen of publiek. Eigenlijk valt er geen goede keuze te maken, maar dat geldt net zo goed voor onze politici.

Het begint een groot labyrint te worden.

Maar goed nu prop ik weer van alles in een post wat niet specifiek aan jou bedoeld is :P
Whehe
  zondag 26 juni 2016 @ 17:34:00 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163315228
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, maar niet zonder redenen. Je hebt een punt dat bij het volk een mening minder standvastig is, als morgen een gruwelijke massamoord wordt gepleegd met automatische vuurwapens en volgende week een seriemoordenaar wordt gepakt die jarenlang kindjes vasthield in een kelder en die die kindjes verkrachtte dan weet je dat het percentage van het volk wat een voorstander is van de doodstraf stijgt. De mening van politici is standvastiger, soms te standvastig (ook niet de mening herzien terwijl de feiten inmiddels behoorlijk zijn gewijzigd), soms juist op een positieve manier (meer naar de feiten op de langere termijn kijken). Echter is dit niet een punt waarop mensen wel ineens van mening zullen veranderen. Reken er maar op dat het opkomstpercentage voor de voorstanders groter zal worden bij het overdoen, mensen gaan dan pissed zijn dat er niet is geluisterd naar de uitslag.

Hoe dan ook zijn de verliezers zeurende kindjes. Je hebt van tevoren de regels afgesproken, de afspraak was dat 50,0...0% volstaat. Bevalt het je niet dat het verschil slechts 2-4 procentpunt bedroeg, dan had je van tevoren maar andere afspraken moeten maken. Altijd dat gejank van de verliezers. :')
Want als de andere partij verloren had dan hadden die de uitslag als een man genomen?
Dit hele verhaal van een tweede referendum komt uit de koker van het Leave-kamp, die op voorhand al aangaven te zullen gaan janken, dreinen, drammen en zeuren als ze zouden verliezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:35:21 #266
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315257
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Oh het was niet aan jou. Aan eenieder die zich in het verhaal kan vinden.

En verder laat ik me niet de mond snoeren Koos (niet Kaas) met verwijten dat ik niet weet waar ik over spreek. Vind het allemaal wel welletjes. De personen die zogenaamd precies wisten hoe het zat hebben de afgelopen tijd niets anders dan ongelijk gehad.
Het okp zou niet worden gehaald voor het OR, als het okp gehaald zou worden dan zou de meerderheid voor stemmen, die Brexit zou er nooit komen...
Oh ja, en zij gaven geen cent voor de kansen van Sanders en Trump. Als we toch bezig zijn. ;)
Ze vragen zich nu af hoe het toch kan dat de tegenstanders van het establishment zo onzichtbaar zijn? :')
Tip voor hen, lees eens The Huftington Post en GeenStijl, kijk eens naar TYT en RT, ...
Kijk wat verder dan dat je neus lang is en volg ook eens wat andere media.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 26 juni 2016 @ 17:37:28 #267
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163315325
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het okp zou niet worden gehaald voor het OR, als het okp gehaald zou worden dan zou de meerderheid voor stemmen, die Brexit zou er nooit komen...
Oh ja, en zij gaven geen cent voor de kansen van Sanders en Trump. Als we toch bezig zijn. ;)
Ze vragen zich nu af hoe het toch kan dat de tegenstanders van het establishment zo onzichtbaar zijn? :')
Ik kop hem even in omdat het kan.

  zondag 26 juni 2016 @ 17:37:39 #268
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315328
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef Leandra het volgende:
Want als de andere partij verloren had dan hadden die de uitslag als een man genomen?
Dat zullen we nooit weten, die vraag is dan ook irrelevant.

quote:
Dit hele verhaal van een tweede referendum komt uit de koker van het Leave-kamp, die op voorhand al aangaven te zullen gaan janken, dreinen, drammen en zeuren als ze zouden verliezen.
Ik zou het niet weten maar het doet er weinig toe, het is nu eenmaal een gegeven dat het voorkamp heeft gewonnen en het is een gegeven dat de tweede keer achter elkaar de gevestigde politieke orde niet haar nederlaag aanvaardt. Eerst Rutte en kornuiten die hun middelvinger opstaken, nu de tegenstanders van de Brexit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163315332
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een jaar of 5 lijkt me redelijk, dat valt politiek gezien onder "even". Laat het tot 10 jaar duren, daar valt ook goed mee te leven, nietwaar? Ik zie dat als uitvoeringsgeneuzel, het belangrijkste (politiek gezien, los van of dat je dit als een goede of een slechte beslissing ziet) is dat een bepaalde beslissing is genomen en dat je er zal komen, of dat het iets eerder of later gebeurt is weinig relevant.
Geen idee of daar prima mee valt te leven. Ik ben ieder geval blij dat ik geen Brit ben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163315397
Ik word kotsmisselijk van die jankerds die een nieuw referendum willen. We hielden toch ook geen petitie toen het Nederlands elftal verloor van de Spanjaarden?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:41:10 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163315430
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We moeten het niet over-dramatiseren, maar feitelijk leven we in een soort EU-dictatuur.
Je bent aan het dramatiseren :+
pi_163315454
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die jankerds die een nieuw referendum willen. We hielden toch ook geen petitie toen het Nederlands elftal verloor van de Spanjaarden?
Ha ha die nederlaag heb je nog niet verwerkt he, jankerd
pi_163315460
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die jankerds die een nieuw referendum willen. We hielden toch ook geen petitie toen het Nederlands elftal verloor van de Spanjaarden?
Het lijkt gewoon in de wettelijke mogelijkheden te liggen. En of jij er misselijk van wordt, boeit ze niet zoveel.
Make my day!
  zondag 26 juni 2016 @ 17:43:34 #275
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315479
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee of daar prima mee valt te leven. Ik ben ieder geval blij dat ik geen Brit ben.
Al met al ben ik liever een Nederlander dan een Brit maar een Nexit zou ik ook wel zien zitten als de EU niet leert van deze Brexit. Ik hoop dat de EU hier wel van leert en dat we een andere organisatie gaan zien, het liefst een organisatie die zichzelf opsplitst in een aantal delen waarmee het wel goed kan functioneren op de lange termijn. Ik geloof namelijk wel in het nut van samenwerking, ik geloof alleen niet dat de huidige EU hier de juiste vorm voor is. Te groot, te heterogeen op het economische en culturele vlak, het bemoeit zich met zaken waar het niets mee te maken heeft, het is veel te beïnvloedbaar geworden door de lobby's, het heeft verkeerde prioriteiten (landbouw is belangrijk maar de verhouding tussen landbouwsubsidies en wetenschapsubsidies mag best eens veranderen). Dat werkt niet. Maak het wat kleinschaliger (3 politieke blokken in Europa, opsplitsing naar domeinen).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 26 juni 2016 @ 17:45:05 #276
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315531
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bent aan het dramatiseren :+
De komende jaren zal blijken in welke mate we in een EU-dictatuur leven. Hoe de EU nu omgaat met de Brexit zal ons veel hieroer vertellen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163315548
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik word kotsmisselijk
Loop een straatje om. Dat helpt !!
pi_163315589
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Al met al ben ik liever een Nederlander dan een Brit maar een Nexit zou ik ook wel zien zitten als de EU niet leert van deze Brexit. Ik hoop dat de EU hier wel van leert en dat we een andere organisatie gaan zien, het liefst een organisatie die zichzelf opsplitst in een aantal delen waarmee het wel goed kan functioneren op de lange termijn. Ik geloof namelijk wel in het nut van samenwerking, ik geloof alleen niet dat de huidige EU hier de juiste vorm voor is. Te groot, te heterogeen op het economische en culturele vlak, het bemoeit zich met zaken waar het niets mee te maken heeft, het is veel te beïnvloedbaar geworden door de lobby's, het heeft verkeerde prioriteiten (landbouw is belangrijk maar de verhouding tussen landbouwsubsidies en wetenschapsubsidies mag best eens veranderen). Dat werkt niet. Maak het wat kleinschaliger (3 politieke blokken in Europa, opsplitsing naar domeinen).
Ik sluit mij aan bij Joris Luyendijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 26 juni 2016 @ 17:46:47 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163315593
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zullen we nooit weten, die vraag is dan ook irrelevant.

[..]

Ik zou het niet weten maar het doet er weinig toe, het is nu eenmaal een gegeven dat het voorkamp heeft gewonnen en het is een gegeven dat de tweede keer achter elkaar de gevestigde politieke orde niet haar nederlaag aanvaardt. Eerst Rutte en kornuiten die hun middelvinger opstaken, nu de tegenstanders van de Brexit.
Het doet er wel toe, en het is wel zeker dat die nu nog harder hadden lopen schreeuwen dan het Remain kamp.
Farage heeft dat op voorhand al aangegeven, en die petitie voor een tweede referendum is ook op voorhand al geopend door iemand van het Leave kamp die er kennelijk geen vertrouwen in had te zullen winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163315598
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De komende jaren zal blijken in welke mate we in een EU-dictatuur leven. Hoe de EU nu omgaat met de Brexit zal ons veel hieroer vertellen. ;)
Mensen die beweren dat we nu in een EU-dictatuur leven of dat het gaat worden binnenkort zijn hysterici ,
pi_163315600
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is ook complex en iedereen lijkt zo af en toe zo schizofreen als de pest.
Dat valt reuze mee. Ik laat het inkoppertje verder voor wat het is. Te makkelijk.
pi_163315621
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ha ha die nederlaag heb je nog niet verwerkt he, jankerd
Wat ik nog steeds facepalm vind, is die inhuldiging als tweede in Asd, en dan na dat potje voetbal wat ze lieten zien. Maar goed, off topic.
I´m back.
pi_163315630
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het doet er wel toe, en het is wel zeker dat die nu nog harder hadden lopen schreeuwen dan het Remain kamp.
Farage heeft dat op voorhand al aangegeven, en die petitie voor een tweede referendum is ook op voorhand al geopend door iemand van het Leave kamp die er kennelijk geen vertrouwen in had te zullen winnen.
Zo op de feiten wijzen is wel een beetje gemeen Leandra.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:48:42 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163315651
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die jankerds die een nieuw referendum willen. We hielden toch ook geen petitie toen het Nederlands elftal verloor van de Spanjaarden?
Ja, die Leave supporter die op voorhand die petitie al gestart heeft is idd een behoorlijke jankerd, net als Farage... die ook al op voorhand aangaf een 52/48 overwinning voor Remain niet te zullen accepteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:48:42 #285
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163315652
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die ken ik niet.
Mis je ook niks aan ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:49:00 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163315659
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zo op de feiten wijzen is wel een beetje gemeen Leandra.
Sorry :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:49:25 #287
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315670
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:42 schreef agter het volgende:

[..]

Het lijkt gewoon in de wettelijke mogelijkheden te liggen. En of jij er misselijk van wordt, boeit ze niet zoveel.
Het is niet omdat het mogelijk is dat het daarom ook verantwoord is om daar gebruik van te maken. Het is bovendien een foutje in de wetgeving als een tweede referendum met exact dezelfde vraag in zo'n korte tijd daarop is toegestaan zonder dat er hele bijzondere gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. 33,5 miljoen mensen zijn gaan stemmen, dat is niet niks! In een gebied met pak hem beet 62 miljoen mensen (ik kan 1-2 miljoen mensen naast zitten, dat doet er weinig toe) is dat heel behoorlijk. Laten we veronderstellen dat driekwart van de bevolking stemgerechtigd is en dat van dit deel 95-100% van de mensen in staat is om te stemmen (het wordt lastig als je dement bent of zo ;), dan hebben ze toch een heel aardig opkomstpercentage van ruim boven de 50% gehaald, daar kunnen wij Nederlanders wat van leren. ;)
[spoilers]Ons nepreferendum[/spoiler]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163315678
Alsof hier collectief geschreeuwd wordt om een nieuw referendum trouwens :')
  zondag 26 juni 2016 @ 17:50:10 #289
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163315690
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Alsof hier collectief geschreeuwd wordt om een nieuw referendum trouwens :')
"hier"? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 26 juni 2016 @ 17:50:26 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163315702
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

"hier"? :?
Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163315715
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die Leave supporter die op voorhand die petitie al gestart heeft is idd een behoorlijke jankerd, net als Farage... die ook al op voorhand aangaf een 52/48 overwinning voor Remain niet te zullen accepteren.
Siert Farrage dan nu ook dat hij de overwinning niet te hard claimt.
Wel een beetje jammer dat de 300 miljoen, die het VK niet meer hoeft af te dragen en naar de zorg zou gaan, die belofte is wel ineens foetsie ;(
  zondag 26 juni 2016 @ 17:51:10 #293
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163315717
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Ik laat het inkoppertje verder voor wat het is. Te makkelijk.
Te makkelijk, dan maar zo, iets subtieler.

Neem aan dat je op het de aluminium pet op mijn hoofd doelt? Het is inderdaad waar dat die materie ook geestesziekte trekt, maar dat maakt het niet per definitie allemaal onwaar. Maar daar hoop ik in de toekomst zekerheid over te krijgen. Tevens trekt ook deze materie geestesziekte.

Verder kun je een pet van aluminium ook afzetten. Als je er geen hebt mis je gewoon een deel van het echte leven.
pi_163315721
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het doet er wel toe, en het is wel zeker dat die nu nog harder hadden lopen schreeuwen dan het Remain kamp.
Farage heeft dat op voorhand al aangegeven, en die petitie voor een tweede referendum is ook op voorhand al geopend door iemand van het Leave kamp die er kennelijk geen vertrouwen in had te zullen winnen.
Dat kunnen we dan empirisch vaststellen, als er geen brexit komt.
Moet je dan wel van aftrekken dat het brexit-kamp wel een beetje een reden heeft om dan zo venijnig, rancuneus en revanchistisch te zijn, als nu de remainers zijn, als het er niet van komt.
Maar ben wel benieuwd, want een kans op een brexit schat ik echt vrij laag in.
In feite heeft remain gewonnen, mensen beseffen het niet.
I´m back.
pi_163315735
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat het net andersom is... :')
Wat klopt er dan niet? Want Farage heeft inderdaad al gehint naar een tweede referendum en de petitie is wel degelijk gestart door een Brexiteer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163315757
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

"hier"? :?
Oh dacht dat het om deze reeks ging. Dan is het nog vreemder. Je helemaal druk maken om Britten die zich druk maken. Er zijn leukere manieren om misselijk te worden.
  zondag 26 juni 2016 @ 17:52:25 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163315759
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:49 schreef Toefjes het volgende:
Alsof hier collectief geschreeuwd wordt om een nieuw referendum trouwens :')
Ook niet, maar als je er neutraal in bent, en gewoon de berichtgeving omtrent de petitie wilt volgen zonder de ondertekenaars van de petitie op voorhand al weg te zetten als jankende dramaqueens dan heb je het al gedaan, je moet het belachelijk en schandalig vinden, enzo.

Ik hoop dat het VK krijgt wat ze verdient.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163315772
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat het net andersom is... :')
Huh?
  zondag 26 juni 2016 @ 17:52:59 #299
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163315777
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Damn, sore losers. :')
Democratie blijft moeilijk voor mensen.

Natuurlijk houd je geen tweede referendum, iedereen die stemgerechtigd was heeft kunnen stemmen, als je daar geen gebruik van maakte dan moet je niet zeiken. ;)
Als een tweede referendum doorgaat (denk het niet) dan is dat net zo goed onderdeel van dezelfde democratie die jij nu ophemelt.

Dus dan kan ik ook tegen jou zeggen, democratie blijft moeilijk voor mensen ;)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 26 juni 2016 @ 17:53:45 #300
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163315795
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook niet, maar als je er neutraal in bent, en gewoon de berichtgeving omtrent de petitie wilt volgen zonder de ondertekenaars van de petitie op voorhand al weg te zetten als jankende dramaqueens dan heb je het al gedaan, je moet het belachelijk en schandalig vinden, enzo.

Ik hoop dat het VK krijgt wat ze verdient.
Dat hoop ik ook! Een hoop weelde en rijkdom als de EU klaar is met zichzelf de afgrond in te trappen in de hoop dit bij de UK te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')