Ik denk dat het niet gaat gebeuren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat de Britten het niet voor elkaar krijgen, alleen dat het wel even wat tijd kost.
Je trekt het je inderdaad nogal aan gezien je constante verwijzen daarna. Zal het wel weer een rake observatie zijn geweest.quote:
Ze halen alles erbij om de beslissing van het volk te dwarsbomen. En wen er maar vast aan: de uitkomst zal zijn dat het VK gewoon in de EU blijft.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Damn, sore losers.
Democratie blijft moeilijk voor mensen.
Natuurlijk houd je geen tweede referendum, iedereen die stemgerechtigd was heeft kunnen stemmen, als je daar geen gebruik van maakte dan moet je niet zeiken.
Leuk ja, maar wel over de rug van de democratie. Ik moet steeds weer denken aan die uitspraak van Jean-Claude Juncker:quote:
We moeten het niet over-dramatiseren, maar feitelijk leven we in een soort EU-dictatuur.quote:"There can be no democratic choice against the European treaties"
Waar verwijs ik constant naar?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je trekt het je inderdaad nogal aan gezien je constante verwijzen daarna. Zal het wel weer een rake observatie zijn geweest.
Dat is dan volledig de schuld van de leiders van het Brexitkamp. Ze hebben het nu immers helemaal open liggen om die Brexit te gaan regelen. Bakken ze daar niks van, wat redelijk voor de hand ligt, ze hebben immers nog geen doordacht verhaal gebracht, dan ligt dat toch niet aan pakweg de EU? Die slachtofferrol gaat wel erg ver nu.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze halen alles erbij om de beslissing van het volk te dwarsbomen. En wen er maar vast aan: de uitkomst zal zijn dat het VK gewoon in de EU blijft.
Klopt, idd, de trein zal toch wel door blijven gaan, alleen de narrative wordt veranderd.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk ja, maar wel over de rug van de democratie. Ik moet steeds weer denken aan die uitspraak van Jean-Claude Juncker:
[..]
We moeten het niet over-dramatiseren, maar feitelijk leven we in een soort EU-dictatuur.
Ofwel, je overdramatiseert wederom. De EU geeft vrij baan aan een Brexit op dit moment.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk ja, maar wel over de rug van de democratie. Ik moet steeds weer denken aan die uitspraak van Jean-Claude Juncker:
[..]
We moeten het niet over-dramatiseren, maar feitelijk leven we in een soort EU-dictatuur.
Je haalt steeds mijn opmerking over het onrendabelenfeestje van SP en PVV aan. Alleen al vandaag zeker een keer of vijf. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wat blijf ik constant herhalen, straight forward answer graag.
De 'rug van de democratie'.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Zo weet men het op dit moment in de media te verkopen ja. Maar we weten niet wat er achter de coulissen zich afspeelt.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ofwel, je overdramatiseert wederom. De EU geeft vrij baan aan een Brexit op dit moment.
Niet weerhoudt de Schotten ervan om zich af te splitsen van de UK. Goed, Engeland moet meewerken maar dat komt wel goed hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Ah, Schotland gaat Veto'en. Wist niet dat dat kon. Alles voor niks dan.
hier heb jij je onzin..quote:Op zondag 26 juni 2016 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin en een vals argument om te beweren dat alle Brexit-stemmers ongeïnformeerde sukkels zouden zijn omdat enkelen hebben aangegeven nu al spijt te hebben van hun stem.
Dit argument komt keer op keer terug, ook bij het Grondwet referendum in Nederland zo'n 11 jaar terug, en bij het Oekraïne referendum. Terwijl ik meer EU-critici ken met argumenten die ze goed kunnen onderbouwen dan veel voorstanders van de EU.
Oh het was niet aan jou. Aan eenieder die zich in het verhaal kan vinden.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat projecteer je hier ineens een boel aannames op mij zeg. Zo goed ken je me niet hoor.
Een jaar of 5 lijkt me redelijk, dat valt politiek gezien onder "even". Laat het tot 10 jaar duren, daar valt ook goed mee te leven, nietwaar? Ik zie dat als uitvoeringsgeneuzel, het belangrijkste (politiek gezien, los van of dat je dit als een goede of een slechte beslissing ziet) is dat een bepaalde beslissing is genomen en dat je er zal komen, of dat het iets eerder of later gebeurt is weinig relevant.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat de Britten het niet voor elkaar krijgen, alleen dat het wel even wat tijd kost.
Het ligt niet erg voor de hand dat men daar de Britten vraagt om zo lang mogelijk onduidelijk te blijven over hun nieuwe koers lijkt me.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zo weet men het op dit moment in de media te verkopen ja. Maar we weten niet wat er achter de coulissen zich afspeelt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gaat gebeuren hoor.
Ik verwacht dat er partijen en politici zijn die het gaan proberen te voorkomen maar ze zullen falen. Het volk heeft gesproken en het volk verandert echt niet zomaar even van mening. Luisteren politici niet, dan reken het volk met die politici af bij de verkiezingen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze halen alles erbij om de beslissing van het volk te dwarsbomen. En wen er maar vast aan: de uitkomst zal zijn dat het VK gewoon in de EU blijft.
Ik haal dat niet steeds aan. Ik heb het 2 x aangehaald om te illustreren hoe jij in iedere discussie staat hier op FOK!. En anderen hebben die neiging ook idd.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je haalt steeds mijn opmerking over het onrendabelenfeestje van SP en PVV aan. Alleen al vandaag zeker een keer of vijf. Wat dacht jij dan?
Even afwachten, had het al eerder in deze reeks gepost, ik denk dat het toch echt na een verkiezing, als dat ervan komt en dat denk ik wel ergens, een remain wordt, als de directe gevolgen gekapitaliseerd worden door met name Labour tijdens de campagne.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er partijen en politici zijn die het gaan proberen te voorkomen maar ze zullen falen. Het volk heeft gesproken en het volk verandert echt niet zomaar even van mening. Luisteren politici niet, dan reken het volk met die politici af bij de verkiezingen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat er partijen en politici zijn die het gaan proberen te voorkomen maar ze zullen falen. Het volk heeft gesproken en het volk verandert echt niet zomaar even van mening. Luisteren politici niet, dan reken het volk met die politici af bij de verkiezingen.
Tussen ruim baan en traineren zit nog een enorme wereld wat mij betreft.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ligt niet erg voor de hand dat men daar de Britten vraagt om zo lang mogelijk onduidelijk te blijven over hun nieuwe koers lijkt me.
Ik garandeer je dat andersom ook veel voorkomt.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Onzin en een vals argument om te beweren dat alle Brexit-stemmers ongeïnformeerde sukkels zouden zijn omdat enkelen hebben aangegeven nu al spijt te hebben van hun stem.
Net als dat bij ons nepreferendum het geval was.quote:Dit argument komt keer op keer terug, ook bij het Grondwet referendum in Nederland zo'n 11 jaar terug, en bij het Oekraïne referendum. Terwijl ik meer EU-critici ken met argumenten die ze goed kunnen onderbouwen dan veel voorstanders van de EU.
Zo is dat. En dat moet ook gebeuren met ons Oekraïne referendum. Die lamlul van een Rutte verdient niet meer dan 5 zetels volgend jaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |