Ja op telefoon weergeeft hij hem wel en op computer niet. Vreemd. Maar ze komen hier vandaan:quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Groep F is echt belachelijk sterk
Voor de Nederlanders moet het wel te doen zijn.
Mannen dan, plaatje van de vrouwen kan ik niet zien
nummerdor was bij laatste toernooi ook al geblesseerdquote:
Je neemt over een uur je woorden terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind beachvolleybal zoveel minder dan zaalvolleybal, moet ik zeggen
502 ziggoquote:
100 op KPN. 502 op ziggo.quote:
Ik heb ziggo en heb dus geen idee op welk kanaal dat bij andere providers zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet iedereen alsof de hele wereld ziggo heeft?
Zo chanant.
Omdat dat de enige fatsoenlijke kabelboer in Nederland is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo chanant.
Ziggo > De rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo chanant.
Dit mogen ze niet verliezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:37 schreef franklop het volgende:
Zou wel redelijk in de NL dag passen als ze verliezen. Maar ze gaan nu goed
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:37 schreef franklop het volgende:
Zou wel redelijk in de NL dag passen als ze verliezen. Maar ze gaan nu goed
Kiek vond ik wel een echte tegenvaller, zeker gezien het feit dat anderen in dr schema wegvallen. Maar goed, het is geen Sochi waar alles (behalve Verweij) meezit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.
Wat tegenvallers, weinig meevallers.
Precies. Nu zie ik ze geen zilver pakken, maar je hebt compleet gelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.
Volleybaldames maken wel het een en ander goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
En de turners ook wel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volleybaldames maken wel het een en ander goed
Geen medaille zou wel werkelijk meh zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Nu zie ik ze geen zilver pakken, maar je hebt compleet gelijk.
met de mannelijke beachvolleyballers kan het alle kanten opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kunnen we wat verwachten van deze twee deze spelen?
Ze zitten een beetje in de subtop, maarja, zijn niet voor niets de wereldkampioen van 2013quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kunnen we wat verwachten van deze twee deze spelen?
Volleybal een leuke meevallerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Boogschutters hebben het gisteren gewoon laten liggen, ontloop je Korea speel je voor medailles. Wielrenners waren zeer slecht, maar de kans dat je verliest is sowieso groter dan dat je wint. Verliespartijen/gelijke spelen teamsporten zijn nog niet onoverkomelijk.
Turners naar vermogen.
Kiki is een tegenvaller, Steenman/Braas tegenvallend, maar die hebben nog een herkansing geloof ik.
Ik heb laatst gebeachvolleybalt met vier man op één helft en ik vond het belachelijk groot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kleiner is dit veld eigenlijk tegenover een zaalveld? #dtv
Dat wel. De rest viel niet onze kant op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volleybal een leuke meevaller
Boogschutters waren matig ja, vooral Rick en Mitchquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Boogschutters hebben het gisteren gewoon laten liggen, ontloop je Korea speel je voor medailles. Wielrenners waren zeer slecht, maar de kans dat je verliest is sowieso groter dan dat je wint. Verliespartijen/gelijke spelen teamsporten zijn nog niet onoverkomelijk.
Turners naar vermogen.
Kiki is een tegenvaller, Steenman/Braas tegenvallend, maar die hebben nog een herkansing geloof ik.
Kan niet, FOK!ers komen niet buitenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb laatst gebeachvolleybalt met vier man op één helft en ik vond het belachelijk groot.
8 bij 8 ipv 9 bij 9 per helft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kleiner is dit veld eigenlijk tegenover een zaalveld? #dtv
Materiaalpech, niks aan te doen. Morgen in de herkansing moeten die gewoon met gemak eerste kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Turners naar vermogen.
Doen 2 teams mee, maar kwartfinale zou al een goede prestatie zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
doen de vrouwtjes ook nog mee met het beachvolleybal eigenlijk?
heywoodu zou gewichtheffen zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Is er tussen Brouwer/Meeuwsen en de zwemfinales nog interessante (Nederlandse) sport?
Zometeen nog een beachpotje toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Is er tussen Brouwer/Meeuwsen en de zwemfinales nog interessante (Nederlandse) sport?
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Doen 2 teams mee, maar kwartfinale zou al een goede prestatie zijn
Ja direct hierna spelen ook Meppelink en Van Iersel. Daarna gat tot zwemmen ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen nog een beachpotje toch?
kwartfinale is dan ook best verquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.
Half 12 een NL dameskoppel beachvolleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Dan laat ik mijn nachtpizza liggen en ga ik even slapen na beachvolleybal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja direct hierna spelen ook Meppelink en Van Iersel. Daarna gat tot zwemmen ja.
#viesdikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn nachtpizza liggen en ga ik even slapen na beachvolleybal.
Ik trek nog even een tweede zak chips open.quote:
Was dat een gok, of loopt mijn stream zo ver achter?quote:
En steroidenheffenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Redefine het volgende:
Voor het zwemmen heb je eigenlijk alleen nog maar wedstrijden bij de teamsporten.
Het is ook op tv, dat loopt wel een stukje voor op de streamsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was dat een gok, of loopt mijn stream zo ver achter?
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.quote:
Ook nog de vrouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.
Dat heb ik met zowel gewichtheffen als voetbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.
Het voetbal hoef ik deze spelen heeft ook niet mijn prioriteit, maar als er niets anders is kijk ik het nog wel. Zeker USA vrouwen voor Alex Morgan natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik met zowel gewichtheffen als voetbal.
Dressuurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voetbal hoef ik deze spelen heeft ook niet mijn prioriteit, maar als er niets anders is kijk ik het nog wel. Zeker USA vrouwen voor Alex Morgan natuurlijk![]()
Maar gewichtheffen vind ik echt helemaal niks. Al kan het nog erger met ritmische gymnastiek en synchroonzwemmen.
-48quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel gaan die vrouwen optillen? -48 kg, zullen toch wel geen 100 halen wel?
Scheelt wel, trekken of stoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel gaan die vrouwen optillen? -48 kg, zullen toch wel geen 100 halen wel?
Ah ja die ook nog.quote:
Geeft er wel een licht seksueel tintje aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt wel, trekken of stoten.
Het is al 11-8 hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Montov het volgende:
Het is 8-8, maar toch is NL veel beter...
De wedstrijd is niet heel spannend blijkbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
OS / [SC] FOK! Holland House #2 Spelen > Op vakantie gaan. Altijd. We hebben hier gewoon een SC.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
OS / [SC] FOK! Holland House #2 Spelen > Op vakantie gaan. Altijd. We hebben hier gewoon een SC.
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hangt wel af van de vorm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.
beetje SC is niet erg, maar zodra het helemaal niet meer over de wedstrijd gaat...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...
Ik vind een discussie met andere users over Team GB wel leuk met sommige usersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...
Maar goed, op naar het beachvolleybal dus maar weer.
Wat is het verschil nou precies? Want als ik kijk, denk ik, zie ik maar een variant?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt wel, trekken of stoten.
Via de borst of ineens boven het hoofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou precies? Want als ik kijk, denk ik, zie ik maar een variant?
Als die in vorm zijn, kan je gewoon een poulewinst verwachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, hangt wel af van de vorm.
Als die er is dan word het spannend om poulewinst (waarschijnlijk 3-setter tegen Bawden/Clancy aankomende woensdag). En als je die haalt dan zou een kwartfinale teleurstellend zijn (tenzij ze de Duitse of Braziliaanse dames ontmoeten).
Maar goed, er moet nogal wat in plaats vallen daarvoor. Voor de andere dames zou een overwinning al leuk zijn en een mogelijke kans op de achtste finales.
Vanmiddag was er op NPO3 een of ander ter land ter zee en in de lucht achtig spel bezig, zag er mooi uit tussen alle sportstreamsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:04 schreef Redefine het volgende:
Zie je opeens tussen al die echte sporten linksboven de eredivisie in je stream overzicht staan.
Nou even doorzetten naar het einde van de set
Spel zonder grenzen zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanmiddag was er op NPO3 een of ander ter land ter zee en in de lucht achtig spel bezig, zag er mooi uit tussen alle sportstreams
OT: Deze set lijkt ook wel goed te komen
Is ook gevaarlijk. Voor je het weet zit je fanatiek te juichen voor een Nederlands dorp wat meedeed in 1996quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Leek het wel op ja, ben er niet naartoe gezapt
Straks nog zwemmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zijn de vrouwen ook zo snel, kan ik vroeg naar bed.
Ja precies. Hoe eerder ze klaar zijn, hoe meer ik van het zwemmen mee kan krijgen.quote:
Is er nog één naast het volleybal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Hele sterke wedstrijd, opsteker nummer 3 van de dag
Begint al om 3 uur. En straks nog gewichtheffen, niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
5 uur wachten voor een paar minuutjes zwemmen
Turners wellichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er nog één naast het volleybal?
Overwinning van PSV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Epkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen 0 en 3 wordt het wel een beetje matig ja, nu maar naar studio rio kijken naast het beachvolleybal. Meeste medailles zijn toch wel verdeeld vandaag. (Nouja nog wel 3 of 4 bij het zwemmen ofzo)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:14 schreef Redefine het volgende:
Straks gewoon weer even het item over Andre Bolhuis aanslingeren, top tv
USA basketbal herenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 0 en 3 wordt het wel een beetje matig ja, nu maar naar studio rio kijken naast het beachvolleybal. Meeste medailles zijn toch wel verdeeld vandaag. (Nouja nog wel 3 of 4 bij het zwemmen ofzo)
Zometeen nog wel wat beach volleybal. Maar verder alleen poulewedstrijden bij de teamsporten. Ook niet echt heel spannend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 0 en 3 wordt het wel een beetje matig ja, nu maar naar studio rio kijken naast het beachvolleybal. Meeste medailles zijn toch wel verdeeld vandaag. (Nouja nog wel 3 of 4 bij het zwemmen ofzo)
Ik heb weinig met basketbal, en het is ook nog eens een groepspotje.quote:
Gelukkig de komende dagen nog wel een paar keer handbal (NL) om minder christelijke tijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zometeen nog wel wat beach volleybal. Maar verder alleen poulewedstrijden bij de teamsporten. Ook niet echt heel spannend.
Dat is eigenlijk het meest vervelende. Dat het zwemmen/atletiek zo laat is, is nog niet zo'n ramp. Maar dat je steeds drie uur (ongeveer) ervoor hebt die niet zo heel boeiend zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:22 schreef Redefine het volgende:
Die tennispot op de stream vind ook wel op een gezellig achteraf veldje plaats.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt een nog grotere vernedering dan de vorige pot
Nederland favoriet met 1,01 notering
Ik zie dit gewoon op TV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Redefine het volgende:
De TV kijkers krijgen dit niet te zien, hooguit op Politiek 24. Live is nu Studio Olympic park..
Gratis geldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon een double bagel, maar dan anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kijk jij? Bij mij is het nu pas 1-1quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:31 schreef Nober het volgende:
Dit kan toch wel naakt? Het is na 22 uur!
Goed planquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:31 schreef Nober het volgende:
Dit kan toch wel naakt? Het is na 22 uur!
TV. Stream loopt achter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hoe kijk jij? Bij mij is het nu pas 1-1
Dat blijkt. NPO Sport of?quote:
Eens zoeken of KPN die nu wel of niet heeft.quote:
Dafne Koster liep best een snelle 100 meter laatst bij Bureau Rio.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Wat een stomme foutjes
Ik hoopte op een snelle pot.
100.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Eens zoeken of KPN die nu wel of niet heeft.
Thanks, maar niet in m'n abo.quote:
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Thanks, maar niet in m'n abo.
Dan maar de stream
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamen
doe je dat dan gewoon vanuit die NOS app?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]Vanmiddag en vanavond gedaan. Werkt prima.
Apple TV ook, maar die stream loopt wel achter op live tv blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamen
Ja. Want de website die user hole1988 werkt helaas niet bij chrome voor android. Maar wel op PCquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
doe je dat dan gewoon vanuit die NOS app?
Ik heb hier echt een opstelling gemaakt met PC met groot scherm op de hole1988 site - kleiner scherm een NOS stream, TV op NPO1 en laptop voor FOK!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Want de website die user hole1988 werkt helaas niet bij chrome voor android. Maar wel op PC
Ze laten het wel heel erg liggen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Iemand verteld zojuist dat dit een inmaak partij zou worden voor Oranje
Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik geronseld wordt door een belchineesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze laten het wel heel erg liggen ja
Inzetten op Venezuela voor 12x?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niks aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.
Mijn PC staat in een andere kamer, en beetje teveel werk om die te verslepen (laptop weggeven aan ouders is toch niet zo handigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb hier echt een opstelling gemaakt met PC met groot scherm op de hole1988 site - kleiner scherm een NOS stream, TV op NPO1 en laptop voor FOK!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.
Ook wel logisch. Zwarte kat brengt ongeluk, nattekat is een positieve jinx.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.
Mijn PC normaal ook, heb alles lopen verslepen, tafel erbij gezet om zoveel mogelijk tegelijk te kunnen volgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn PC staat in een andere kamer, en beetje teveel werk om die te verslepen (laptop weggeven aan ouders is toch niet zo handig). Ik doe het nu met live tv op mijn gewone tv, en dan streamen naar klein tv'tje. Die laat ik dan zacht staan. Best handig om daar dan naar te kijken en op het tv geluid af te gaan of daar wat gebeurd.
Kan ik op tijd naar bed.quote:
Ze maken nu alle fouten, zodat ze die later niet meer maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:59 schreef noodgang het volgende:
Ze willen niet echt heeeel ver uitlopen he
Goede tactiekquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken nu alle fouten, zodat ze die later niet meer maken.
dan ligt mijn stream achterquote:
half4quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:06 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat de eerste zwemfinales? Ga ik even slapen.
3uquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:06 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat de eerste zwemfinales? Ga ik even slapen.
Daar ga ik m'n wekker niet voor zetten denk ikquote:
Dat is al lang geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Childofthe90s het volgende:
Winst voor de Nederlandse mannen, nu de Nederlandse vrouwen aan zet.
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh, wordt er nu een herhaling uitgezonden op NPO1?
Wat gebeurt er?quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:21 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde eigenlijk al gaan slapen, maar goed dat ik nog even deze partij aan het afkijken ben. Eerste relletje is geboren
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Heb jij ook een tennisracket in beeld?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
NPO Sport gaat te laat komen. Let maar op.
Hockey gaat voorquote:
Je kan ook zeuren om het zeuren. Er zijn ook live zwemseries met Nederlanders op dit moment. En dit is gewoon te zien op Nos Sport.quote:
Hockeydames hebben ook wel medaillekansen neem ik aan, dus ik snap het ook wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:16 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren. Er zijn ook live zwemseries met Nederlanders op dit moment. En dit is gewoon te zien op Nos Sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |