Ja op telefoon weergeeft hij hem wel en op computer niet. Vreemd. Maar ze komen hier vandaan:quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Groep F is echt belachelijk sterk
Voor de Nederlanders moet het wel te doen zijn.
Mannen dan, plaatje van de vrouwen kan ik niet zien
nummerdor was bij laatste toernooi ook al geblesseerdquote:
Je neemt over een uur je woorden terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind beachvolleybal zoveel minder dan zaalvolleybal, moet ik zeggen
502 ziggoquote:
100 op KPN. 502 op ziggo.quote:
Ik heb ziggo en heb dus geen idee op welk kanaal dat bij andere providers zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet iedereen alsof de hele wereld ziggo heeft?
Zo chanant.
Omdat dat de enige fatsoenlijke kabelboer in Nederland is tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo chanant.
Ziggo > De rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo chanant.
Dit mogen ze niet verliezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:37 schreef franklop het volgende:
Zou wel redelijk in de NL dag passen als ze verliezen. Maar ze gaan nu goed
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:37 schreef franklop het volgende:
Zou wel redelijk in de NL dag passen als ze verliezen. Maar ze gaan nu goed
Kiek vond ik wel een echte tegenvaller, zeker gezien het feit dat anderen in dr schema wegvallen. Maar goed, het is geen Sochi waar alles (behalve Verweij) meezit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.
Wat tegenvallers, weinig meevallers.
Precies. Nu zie ik ze geen zilver pakken, maar je hebt compleet gelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Nederland vanavond zilver pakt met de estafette, valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.
Volleybaldames maken wel het een en ander goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
En de turners ook wel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volleybaldames maken wel het een en ander goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |