Dressuurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voetbal hoef ik deze spelen heeft ook niet mijn prioriteit, maar als er niets anders is kijk ik het nog wel. Zeker USA vrouwen voor Alex Morgan natuurlijk![]()
Maar gewichtheffen vind ik echt helemaal niks. Al kan het nog erger met ritmische gymnastiek en synchroonzwemmen.
-48quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel gaan die vrouwen optillen? -48 kg, zullen toch wel geen 100 halen wel?
Scheelt wel, trekken of stoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel gaan die vrouwen optillen? -48 kg, zullen toch wel geen 100 halen wel?
Ah ja die ook nog.quote:
Geeft er wel een licht seksueel tintje aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt wel, trekken of stoten.
Het is al 11-8 hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Montov het volgende:
Het is 8-8, maar toch is NL veel beter...
De wedstrijd is niet heel spannend blijkbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
OS / [SC] FOK! Holland House #2 Spelen > Op vakantie gaan. Altijd. We hebben hier gewoon een SC.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
OS / [SC] FOK! Holland House #2 Spelen > Op vakantie gaan. Altijd. We hebben hier gewoon een SC.
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hangt wel af van de vorm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.
beetje SC is niet erg, maar zodra het helemaal niet meer over de wedstrijd gaat...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...
Ik vind een discussie met andere users over Team GB wel leuk met sommige usersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je liever dat we bij elk punt de stand op gaan noemen ofzo? Zoveel gebeurt er nu ook weer niet...
Maar goed, op naar het beachvolleybal dus maar weer.
Wat is het verschil nou precies? Want als ik kijk, denk ik, zie ik maar een variant?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt wel, trekken of stoten.
Via de borst of ineens boven het hoofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou precies? Want als ik kijk, denk ik, zie ik maar een variant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |