Geen medaille zou wel werkelijk meh zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Nu zie ik ze geen zilver pakken, maar je hebt compleet gelijk.
met de mannelijke beachvolleyballers kan het alle kanten opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kunnen we wat verwachten van deze twee deze spelen?
Ze zitten een beetje in de subtop, maarja, zijn niet voor niets de wereldkampioen van 2013quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kunnen we wat verwachten van deze twee deze spelen?
Volleybal een leuke meevallerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Boogschutters hebben het gisteren gewoon laten liggen, ontloop je Korea speel je voor medailles. Wielrenners waren zeer slecht, maar de kans dat je verliest is sowieso groter dan dat je wint. Verliespartijen/gelijke spelen teamsporten zijn nog niet onoverkomelijk.
Turners naar vermogen.
Kiki is een tegenvaller, Steenman/Braas tegenvallend, maar die hebben nog een herkansing geloof ik.
Ik heb laatst gebeachvolleybalt met vier man op één helft en ik vond het belachelijk groot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kleiner is dit veld eigenlijk tegenover een zaalveld? #dtv
Dat wel. De rest viel niet onze kant op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volleybal een leuke meevaller
Boogschutters waren matig ja, vooral Rick en Mitchquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Boogschutters hebben het gisteren gewoon laten liggen, ontloop je Korea speel je voor medailles. Wielrenners waren zeer slecht, maar de kans dat je verliest is sowieso groter dan dat je wint. Verliespartijen/gelijke spelen teamsporten zijn nog niet onoverkomelijk.
Turners naar vermogen.
Kiki is een tegenvaller, Steenman/Braas tegenvallend, maar die hebben nog een herkansing geloof ik.
Kan niet, FOK!ers komen niet buitenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb laatst gebeachvolleybalt met vier man op één helft en ik vond het belachelijk groot.
8 bij 8 ipv 9 bij 9 per helft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kleiner is dit veld eigenlijk tegenover een zaalveld? #dtv
Materiaalpech, niks aan te doen. Morgen in de herkansing moeten die gewoon met gemak eerste kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef marcodej het volgende:
Turners naar vermogen.
Doen 2 teams mee, maar kwartfinale zou al een goede prestatie zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
doen de vrouwtjes ook nog mee met het beachvolleybal eigenlijk?
heywoodu zou gewichtheffen zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Is er tussen Brouwer/Meeuwsen en de zwemfinales nog interessante (Nederlandse) sport?
Zometeen nog een beachpotje toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Is er tussen Brouwer/Meeuwsen en de zwemfinales nog interessante (Nederlandse) sport?
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Doen 2 teams mee, maar kwartfinale zou al een goede prestatie zijn
Ja direct hierna spelen ook Meppelink en Van Iersel. Daarna gat tot zwemmen ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen nog een beachpotje toch?
kwartfinale is dan ook best verquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van Iersel en Meppelink kunnen het best ver schoppen hoor.
Half 12 een NL dameskoppel beachvolleybalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef marcodej het volgende:
Dan laat ik mijn nachtpizza liggen en ga ik even slapen na beachvolleybal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja direct hierna spelen ook Meppelink en Van Iersel. Daarna gat tot zwemmen ja.
#viesdikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn nachtpizza liggen en ga ik even slapen na beachvolleybal.
Ik trek nog even een tweede zak chips open.quote:
Was dat een gok, of loopt mijn stream zo ver achter?quote:
En steroidenheffenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Redefine het volgende:
Voor het zwemmen heb je eigenlijk alleen nog maar wedstrijden bij de teamsporten.
Het is ook op tv, dat loopt wel een stukje voor op de streamsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was dat een gok, of loopt mijn stream zo ver achter?
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.quote:
Ook nog de vrouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.
Dat heb ik met zowel gewichtheffen als voetbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik echt alleen maar kijken als het echt niet anders kan.
Het voetbal hoef ik deze spelen heeft ook niet mijn prioriteit, maar als er niets anders is kijk ik het nog wel. Zeker USA vrouwen voor Alex Morgan natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik met zowel gewichtheffen als voetbal.
Dressuurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voetbal hoef ik deze spelen heeft ook niet mijn prioriteit, maar als er niets anders is kijk ik het nog wel. Zeker USA vrouwen voor Alex Morgan natuurlijk![]()
Maar gewichtheffen vind ik echt helemaal niks. Al kan het nog erger met ritmische gymnastiek en synchroonzwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |