TV. Stream loopt achter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hoe kijk jij? Bij mij is het nu pas 1-1
Dat blijkt. NPO Sport of?quote:
Eens zoeken of KPN die nu wel of niet heeft.quote:
Dafne Koster liep best een snelle 100 meter laatst bij Bureau Rio.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Wat een stomme foutjes
Ik hoopte op een snelle pot.
100.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Eens zoeken of KPN die nu wel of niet heeft.
Thanks, maar niet in m'n abo.quote:
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Thanks, maar niet in m'n abo.
Dan maar de stream
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamen
doe je dat dan gewoon vanuit die NOS app?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]Vanmiddag en vanavond gedaan. Werkt prima.
Apple TV ook, maar die stream loopt wel achter op live tv blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met een chromecast schijn je ook op de tellie te kunnen streamen
Ja. Want de website die user hole1988 werkt helaas niet bij chrome voor android. Maar wel op PCquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
doe je dat dan gewoon vanuit die NOS app?
Ik heb hier echt een opstelling gemaakt met PC met groot scherm op de hole1988 site - kleiner scherm een NOS stream, TV op NPO1 en laptop voor FOK!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Want de website die user hole1988 werkt helaas niet bij chrome voor android. Maar wel op PC
Ze laten het wel heel erg liggen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Iemand verteld zojuist dat dit een inmaak partij zou worden voor Oranje
Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik geronseld wordt door een belchineesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze laten het wel heel erg liggen ja
Inzetten op Venezuela voor 12x?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niks aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |