Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Heb jij ook een tennisracket in beeld?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
NPO Sport gaat te laat komen. Let maar op.
Hockey gaat voorquote:
Je kan ook zeuren om het zeuren. Er zijn ook live zwemseries met Nederlanders op dit moment. En dit is gewoon te zien op Nos Sport.quote:
Hockeydames hebben ook wel medaillekansen neem ik aan, dus ik snap het ook wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:16 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren. Er zijn ook live zwemseries met Nederlanders op dit moment. En dit is gewoon te zien op Nos Sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |