Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik geronseld wordt door een belchineesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze laten het wel heel erg liggen ja
Inzetten op Venezuela voor 12x?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee niks aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is weer geen spannend potje he jongens
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt het gejinxd. Nu gaan ze goed.
Mijn PC staat in een andere kamer, en beetje teveel werk om die te verslepen (laptop weggeven aan ouders is toch niet zo handigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb hier echt een opstelling gemaakt met PC met groot scherm op de hole1988 site - kleiner scherm een NOS stream, TV op NPO1 en laptop voor FOK!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.
Ook wel logisch. Zwarte kat brengt ongeluk, nattekat is een positieve jinx.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn specialiteit, positief jinxen.
Mijn PC normaal ook, heb alles lopen verslepen, tafel erbij gezet om zoveel mogelijk tegelijk te kunnen volgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn PC staat in een andere kamer, en beetje teveel werk om die te verslepen (laptop weggeven aan ouders is toch niet zo handig). Ik doe het nu met live tv op mijn gewone tv, en dan streamen naar klein tv'tje. Die laat ik dan zacht staan. Best handig om daar dan naar te kijken en op het tv geluid af te gaan of daar wat gebeurd.
Kan ik op tijd naar bed.quote:
Ze maken nu alle fouten, zodat ze die later niet meer maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:59 schreef noodgang het volgende:
Ze willen niet echt heeeel ver uitlopen he
Goede tactiekquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken nu alle fouten, zodat ze die later niet meer maken.
dan ligt mijn stream achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |