just a prank broquote:
Als je je werk oké doet en het is een beetje fatsoenlijke werkplek zal dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Neverknown het volgende:
Als een baas een keer tegen mij zou uitglippen zou meteen er mee kappen
Welke bazen? De manager bij de Mac?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Neverknown het volgende:
Meeste bazen geven zo wss onmenselijk op de flikker
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je werk oké doet en het is een beetje fatsoenlijke werkplek zal dat niet gebeuren.
Als je schoonmaakt bij een hotelketen of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tvquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.
Daar zou ik nie willen werkenquote:
Ambtenaar hallo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tv
Ben niet altijd ambtenaar geweest hoiquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet altijd ambtenaar geweest hoi![]()
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tv
Nogmaals heb genoeg ander werk gedaan. Krijg geen gare mails en mijn baas is hier nu niet op het moment idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdeling
Is dit zo'n nepbericht of echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:39 schreef Zosk het volgende:
http://man-man.nl/yes-suits-is-terug-seizoen-6/
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdeling
Je bedoelt denk ik nergens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.
De directie van mijn bedrijf heeft dat ook. Mijn leidinggevende is zojuist opgestapt en ik vrijdag laatste dag. Totale leegloop hier.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.
Zonde!quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Ik loop nog 2 seizoenen achter met Suits.
Werken wij bij hetzelfde bedrijf toevallig?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De directie van mijn bedrijf heeft dat ook. Mijn leidinggevende is zojuist opgestapt en ik vrijdag laatste dag. Totale leegloop hier.
Suits werd echtquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Blonde knaap?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Suits werd echt____________! toen die blonde knaap bij dat advocatenbureau wegging.
Dat zou wat zijn he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werken wij bij hetzelfde bedrijf toevallig?
Weet niet, zou wel eng vinden dit. Maar volgens mij ben jij wel een goede vent.quote:
Bij Sidwel?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zie nu een motorrijder met goed kapsel en breed vocabulaire.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja die schandknaap van Harley Specter.
Harley.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja die schandknaap van Harley Specter.
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, zou wel eng vinden dit. Maar volgens mij ben jij wel een goede vent.
Gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen om deze korte uitwisseling.
Goed hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.
Er werken hier trouwens geen mensen met een Aziatisch uiterlijk, dus we kunnen geen collega's zijn.
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed hoor.
Oké kan gebeuren, hier ook niet verder.
Dat is één ding dat zeer zeker is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me ook een keertje aangenaam. Een keertje.
Kutdirectie heb je overal.quote:
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Lieutenant het volgende:
Suits is het legaltvserie equivalent van Prison Brea, geweldig seizoen een daarna amper het volgen waard op een aantal afl. na.
Dat is me der eentje hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ohh man daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Spoilers.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie nu een motorrijder met goed kapsel en breed vocabulaire.
Oh Harveyquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Harley.![]()
![]()
Maar ja dat is maar één seizoen joh, zou sowieso verder kijken.
Haha echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.
Ik vond dat ook minder, maar het is nu weer minstens zo goed als daarvoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Oh Harvey![]()
.
Was echt wel dealbreaker voor ons eigenlijk.
watquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama, stop met praten over BB. Ash is er die wordt al nat van beneden nu
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hont nog vanaf trappen.
Kan mooi zijn maar vind Donna niet tof Joan Hollwaj is veel toffer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.
quote:
je bedoelt ash? eens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
Qua uiterlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.
Nou he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Begrijpelijk ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geeft altijd een hoop emoties als je online over skyler begint.
Ik kan hier echt niet mee omgaanquote:
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.
Jep. Weet niet wat ik nu van Saul moet vinden maar Jimmy McGill is beste personage in BB universe, Gus kan niet zo goed als SG een hele serie draaiend houden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja
Althans als je het tegen mij hebt.
Saul vind ik, tot nu toe in de serie, wel leuker.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:56 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Jep. Weet niet wat ik nu van Saul moet vinden maar Jimmy McGill is beste personage in BB universe, Gus kan niet zo goed als SG een hele serie draaiend houden.
Vind haar wel het tofste BB personage. En dan niet als in sympathiek.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Skyler van BB vind ik niet zo knap. En haar gezicht staat mij in seizoen 3 helemaal niet aan, haar lippen zijn vreemd en dik.
Watquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind haar wel het tofste BB personage. En dan niet als in sympathiek.
Knap maar bitch.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Skyler van BB vind ik niet zo knap. En haar gezicht staat mij in seizoen 3 helemaal niet aan, haar lippen zijn vreemd en dik.
Elke user > Ash 'hersenbloeding' nog watquote:
Fijn om te horen vriendquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke user > Ash 'hersenbloeding' nog wat
Chuch nog veel meer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geeft altijd een hoop emoties als je online over skyler begint.
Je praatte zelf over BB afgelopen week.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
quote:
geen commentaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:01 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat vind je van de Fuck Chuck movement? #LikeJimbohateSaul.
Je bedoelt Abed?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
ash is echt zo'n figuur die zelf niet leeft, maar leeft in series en films.
Oh dan nadat we Orphan Black en OITNB af hebben Suits maar weer eens oppakken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond dat ook minder, maar het is nu weer minstens zo goed als daarvoor.
Oh ja die kijk ik ook nog.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh dan nadat we Orphan Black en OITNB af hebben Suits maar weer eens oppakken.
Vind Orphan Black wel echt een sterke serie moet ik zeggen. Hoewel ook wel soms beetje vervalt in wegrennen wegrennen wegrennen en repeat maar tja.quote:
niet gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:07 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hij liegt gaat op aantal afl. na nergens over.
S5 wordt laatste, dus dan zal alles hopelijk wel duidelijk wordenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind Orphan Black wel echt een sterke serie moet ik zeggen. Hoewel ook wel soms beetje vervalt in wegrennen wegrennen wegrennen en repeat maar tja.
hoeft van mij niet per se duidelijk te worden eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
S5 wordt laatste, dus dan zal alles hopelijk wel duidelijk worden
o okequote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeft van mij niet per se duidelijk te worden eigenlijk
1 byte, de map. :squote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gooi mapje xcachet maar weg dan
Van mij ook niet, mag jaren doorgaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Wow 200GB opgeschoond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gooi mapje xcachet maar weg dan
Kijk graag naar haar hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh dat ook weer niet maar een verhaal hoeft van mij niet per se af te zijn als het stopt.
Nee heb vandaag geen rode sneakers aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een Chinees op rode sneakers in de keuken van het bedrijf. Zosk?
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:quote:
Één actrice die een stuk of 10 personages speeltquote:
Ik riep heel hard HEY ZOSK en hij keek. Maar de rest van de afdeling keek ook dus dat zegt niets. Godver.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb vandaag geen rode sneakers aan.
Oh die moet ik ook nog kijken. Gaat over die schizo toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Één actrice die een stuk of 10 personages speelt. En sterk verhaal zonder loopholes oid.
En Helena![]()
.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik riep heel hard HEY ZOSK en hij keek. Maar de rest van de afdeling keek ook dus dat zegt niets. Godver.
Ja, is een youtube comment, die ik even moest vastleggen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:
''Ik ga geen vlogs meer verwijderen. En ik ga ook wel vastberaden afvallen deze keerIk moet gewicht kwijt en dat gaat mij deze keer lukken.''
Hey was Braddie er? Ik durf te wedden dat hij zijn vlogs TOCH gaat verwijderen en dat hij toch niet af gaat vallen.
22 juni had hij weer een vlogquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:
''Ik ga geen vlogs meer verwijderen. En ik ga ook wel vastberaden afvallen deze keerIk moet gewicht kwijt en dat gaat mij deze keer lukken.''
Hey was Braddie er? Ik durf te wedden dat hij zijn vlogs TOCH gaat verwijderen en dat hij toch niet af gaat vallen.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh die moet ik ook nog kijken. Gaat over die schizo toch?
Ja maar gaat het concept niet vervelen? genoeg diepgang?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Één actrice die een stuk of 10 personages speelt. En sterk verhaal zonder loopholes oid.
En Helena![]()
.
Wil je kanker de volgende keer gewoon uitschrijven aub? Fucking respectloos dit.quote:
wat een gelul?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
22 juni had hij weer een vlog
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zometeen ineen simulator van een boeing 737-800 vliegen.
Ik niet en heb er ook veel zin in om dat niet te doen.quote:
Nope. En meer dan genoeg diepgang.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar gaat het concept niet vervelen? genoeg diepgang?
succes, kijk uit voor wolkenkrabbersquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zometeen ineen simulator van een boeing 737-800 vliegen.
ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, ik hecht veel waarde aan jouw mening.
Dankjewel honnepon.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik niet en heb er ook veel zin in om dat niet te doen.
Maar kan me wel voorstellen dat jij het leuk vindt, veel plezier hè.
ghehequote:Op donderdag 23 juni 2016 12:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes, kijk uit voor wolkenkrabbers
wat suggereer je nou??quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik hoorde altijd dat je uberslim moet zijn om piloot te kunnen worden
juist dat fuckedupte ;squote:Op donderdag 23 juni 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze niet zo fucked up onder het bloed zit kan het er wel mee door eigenlijk.
[ afbeelding ]
nee niksquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks ik doe gwn een uitspraak. Wat lees jij erin?
Haha.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:21 schreef zeer het volgende:
[..]
juist dat fuckedupte ;s
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal niet erg jongen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:23 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Realiseer me nu wel dat ik een complex heb beetje geilen op rokende en vlees vretende vrouwen ;s . Erg in de war nu.
Ach, maak je niet druk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ze doen me ook aan m'n moeder denken.
Dat bedoel ik maar ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
dat nooit zit niet in m'n aart de een werkt de ander zit thuis
Staat voor kloteklapper.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je kanker de volgende keer gewoon uitschrijven aub? Fucking respectloos dit.
Sorry hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal aannames doen die niet kloppen Zosk, erg jammer
Jammer hè, maar hij heeft die credz dus hij kan het zich veroorloven.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal aannames doen die niet kloppen Zosk, erg jammer
Gelukkigquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer hè, maar hij heeft die credz dus hij kan het zich veroorloven.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
In Rotterdam is een 45-jarige man overleden nadat hij werd geëlektrocuteerd in de kruipruimte kelder van zijn woning aan de Langewelle. De politie heeft een hennepkwekerij aangetroffen.
Rust in vrede, Nelis.
Marie30quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Zitten er veel dooies op FOK! eigenlijk?
Als in, zijn er veel bekende FOK!kers overleden?
vb ripquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Zoals niels. Rip niels.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Marie30![]()
ken niet zo veel bekende fokkers, maar er zijn zeker een aantal fokkers overleden die hier nog net voor hun dood erg veel gepost hebben.
Graag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hebben straten laatst al blank gestaan, hou deze bui maar fijn bij jullie
Dan vraag je er ook om.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
In Rotterdam is een 45-jarige man overleden nadat hij werd geëlektrocuteerd in de kruipruimte kelder van zijn woning aan de Langewelle. De politie heeft een hennepkwekerij aangetroffen.
Rust in vrede, Nelis.
En die zwartes blijven zeker de hele dag zitten op hun reet ik zie het al.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hebben straten laatst al blank gestaan, hou deze bui maar fijn bij jullie
Alyssa mylanoquote:
Die jongen had zoveel balans. Stond hij daar te leunen met z'n rolschaatsen gewoon aan. Wat een levensgevaarlijke gek.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik nog niet verwerkt, voor mij leeft hij nog. Zie hem nog zo wegskaten.
Waarschijnlijk heeft hij nog geprobeerd zijn skates aan te trekken in die kelder, maar het water bleef maar stijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die jongen had zoveel balans. Stond hij daar te leunen met z'n rolschaatsen gewoon aan. Wat een levensgevaarlijke gek.
ambipurquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
onverantwoord gedragquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:53 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1029295323786312/
dwc_ruffryderquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, post ook alweer. Sowieso op de FPquote:
Nee dat is MrSalazarquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, post ook alweer. Sowieso op de FP
Ohquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is MrSalazardat is een ander
BobbieB?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ouwe speed junk
Misschien is Bobbie ook wel kill.
Oja dat was ook een coole gastquote:
Klopt.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:
Had het over btb, die salmanasse zegt me vrij weinig. Geen indruk gemaakt dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef zeer het volgende:
[..]
salmanasse was echt een bloeiende lelie ja
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hallo Mortaxxquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je iets over veer post reageert modus direct
ib4 modusquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veer is vet lelijkquote:
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
Net Wolf of Wall Street afgekeken. Word er beetje depri van.
Ik vind het een kutfilm. Laat overigens wel mooi zien dat het leven NIET om geld en seks draait.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Nog niet eens gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Lijkt mij uitstekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?
Snap dat ze snel afgeleid is als ze naast mij zou zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.
nootlovesg?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zometeen maar weer een TT met love er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |