quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je iets over veer post reageert modus direct
veer is vet lelijkquote:
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
Net Wolf of Wall Street afgekeken. Word er beetje depri van.
Ik vind het een kutfilm. Laat overigens wel mooi zien dat het leven NIET om geld en seks draait.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Nog niet eens gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Lijkt mij uitstekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?
Snap dat ze snel afgeleid is als ze naast mij zou zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.
nootlovesg?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zometeen maar weer een TT met love er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |