nee niksquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks ik doe gwn een uitspraak. Wat lees jij erin?
Haha.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:21 schreef zeer het volgende:
[..]
juist dat fuckedupte ;s
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal niet erg jongen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:23 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Realiseer me nu wel dat ik een complex heb beetje geilen op rokende en vlees vretende vrouwen ;s . Erg in de war nu.
Ach, maak je niet druk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ze doen me ook aan m'n moeder denken.
Dat bedoel ik maar ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
dat nooit zit niet in m'n aart de een werkt de ander zit thuis
Staat voor kloteklapper.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil je kanker de volgende keer gewoon uitschrijven aub? Fucking respectloos dit.
Sorry hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal aannames doen die niet kloppen Zosk, erg jammer
Jammer hè, maar hij heeft die credz dus hij kan het zich veroorloven.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal aannames doen die niet kloppen Zosk, erg jammer
Gelukkigquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer hè, maar hij heeft die credz dus hij kan het zich veroorloven.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
In Rotterdam is een 45-jarige man overleden nadat hij werd geëlektrocuteerd in de kruipruimte kelder van zijn woning aan de Langewelle. De politie heeft een hennepkwekerij aangetroffen.
Rust in vrede, Nelis.
Marie30quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Zitten er veel dooies op FOK! eigenlijk?
Als in, zijn er veel bekende FOK!kers overleden?
vb ripquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Zoals niels. Rip niels.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Marie30![]()
ken niet zo veel bekende fokkers, maar er zijn zeker een aantal fokkers overleden die hier nog net voor hun dood erg veel gepost hebben.
Graag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hebben straten laatst al blank gestaan, hou deze bui maar fijn bij jullie
Dan vraag je er ook om.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
In Rotterdam is een 45-jarige man overleden nadat hij werd geëlektrocuteerd in de kruipruimte kelder van zijn woning aan de Langewelle. De politie heeft een hennepkwekerij aangetroffen.
Rust in vrede, Nelis.
En die zwartes blijven zeker de hele dag zitten op hun reet ik zie het al.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hebben straten laatst al blank gestaan, hou deze bui maar fijn bij jullie
Alyssa mylanoquote:
Die jongen had zoveel balans. Stond hij daar te leunen met z'n rolschaatsen gewoon aan. Wat een levensgevaarlijke gek.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik nog niet verwerkt, voor mij leeft hij nog. Zie hem nog zo wegskaten.
Waarschijnlijk heeft hij nog geprobeerd zijn skates aan te trekken in die kelder, maar het water bleef maar stijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die jongen had zoveel balans. Stond hij daar te leunen met z'n rolschaatsen gewoon aan. Wat een levensgevaarlijke gek.
ambipurquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
onverantwoord gedragquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:53 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1029295323786312/
dwc_ruffryderquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, post ook alweer. Sowieso op de FPquote:
Nee dat is MrSalazarquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, post ook alweer. Sowieso op de FP
Ohquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is MrSalazardat is een ander
BobbieB?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ouwe speed junk
Misschien is Bobbie ook wel kill.
Oja dat was ook een coole gastquote:
Klopt.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:
Had het over btb, die salmanasse zegt me vrij weinig. Geen indruk gemaakt dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef zeer het volgende:
[..]
salmanasse was echt een bloeiende lelie ja
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hallo Mortaxxquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je iets over veer post reageert modus direct
ib4 modusquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veer is vet lelijkquote:
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
Net Wolf of Wall Street afgekeken. Word er beetje depri van.
Ik vind het een kutfilm. Laat overigens wel mooi zien dat het leven NIET om geld en seks draait.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Nog niet eens gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal lyrisch over die film. Vind hem niet slecht maar meer ook niet
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wou hem met SG kijken maar die heeft hem dus al bekeken zonder mij in te lichten.
Lijkt mij uitstekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar finding dory. Gaan we daar samen heen?
Snap dat ze snel afgeleid is als ze naast mij zou zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had je 'm wel in minstens twee delen moeten kijken want SG kan zich niet zo lang concentreren.
nootlovesg?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zometeen maar weer een TT met love er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |