geen commentaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:01 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat vind je van de Fuck Chuck movement? #LikeJimbohateSaul.
Je bedoelt Abed?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
ash is echt zo'n figuur die zelf niet leeft, maar leeft in series en films.
Oh dan nadat we Orphan Black en OITNB af hebben Suits maar weer eens oppakken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond dat ook minder, maar het is nu weer minstens zo goed als daarvoor.
Oh ja die kijk ik ook nog.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh dan nadat we Orphan Black en OITNB af hebben Suits maar weer eens oppakken.
Vind Orphan Black wel echt een sterke serie moet ik zeggen. Hoewel ook wel soms beetje vervalt in wegrennen wegrennen wegrennen en repeat maar tja.quote:
niet gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:07 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hij liegt gaat op aantal afl. na nergens over.
S5 wordt laatste, dus dan zal alles hopelijk wel duidelijk wordenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind Orphan Black wel echt een sterke serie moet ik zeggen. Hoewel ook wel soms beetje vervalt in wegrennen wegrennen wegrennen en repeat maar tja.
hoeft van mij niet per se duidelijk te worden eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
S5 wordt laatste, dus dan zal alles hopelijk wel duidelijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |