just a prank broquote:
Als je je werk oké doet en het is een beetje fatsoenlijke werkplek zal dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Neverknown het volgende:
Als een baas een keer tegen mij zou uitglippen zou meteen er mee kappen
Welke bazen? De manager bij de Mac?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:36 schreef Neverknown het volgende:
Meeste bazen geven zo wss onmenselijk op de flikker
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je werk oké doet en het is een beetje fatsoenlijke werkplek zal dat niet gebeuren.
Als je schoonmaakt bij een hotelketen of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tvquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ken genoeg andere voorbeelden sommige bazen denken dat ze hitler kunnen spelen. Commanderen etc.
Daar zou ik nie willen werkenquote:
Ambtenaar hallo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tv
Ben niet altijd ambtenaar geweest hoiquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet altijd ambtenaar geweest hoi![]()
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werk al best lang maar nog nooit mee gemaakt, dus of het ligt aan jou of je lult weer uit je nek en zie je dat soort dingen gewoon op tv
Nogmaals heb genoeg ander werk gedaan. Krijg geen gare mails en mijn baas is hier nu niet op het moment idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdeling
Is dit zo'n nepbericht of echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:39 schreef Zosk het volgende:
http://man-man.nl/yes-suits-is-terug-seizoen-6/
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij hebt kantoor baan krijgt hoogstens paar gare mails en wss is de baad niet eens aanwezig daar op jouw afdeling
Je bedoelt denk ik nergens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.
De directie van mijn bedrijf heeft dat ook. Mijn leidinggevende is zojuist opgestapt en ik vrijdag laatste dag. Totale leegloop hier.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n autoritaire verhouding werpt op de meeste plekken echt geen vruchten af hoor.
Zonde!quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Ik loop nog 2 seizoenen achter met Suits.
Werken wij bij hetzelfde bedrijf toevallig?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De directie van mijn bedrijf heeft dat ook. Mijn leidinggevende is zojuist opgestapt en ik vrijdag laatste dag. Totale leegloop hier.
Suits werd echtquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Blonde knaap?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Suits werd echt____________! toen die blonde knaap bij dat advocatenbureau wegging.
Dat zou wat zijn he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werken wij bij hetzelfde bedrijf toevallig?
Weet niet, zou wel eng vinden dit. Maar volgens mij ben jij wel een goede vent.quote:
Bij Sidwel?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zie nu een motorrijder met goed kapsel en breed vocabulaire.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja die schandknaap van Harley Specter.
Harley.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja die schandknaap van Harley Specter.
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, zou wel eng vinden dit. Maar volgens mij ben jij wel een goede vent.
Gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen om deze korte uitwisseling.
Goed hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.
Er werken hier trouwens geen mensen met een Aziatisch uiterlijk, dus we kunnen geen collega's zijn.
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed hoor.
Oké kan gebeuren, hier ook niet verder.
Dat is één ding dat zeer zeker is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me ook een keertje aangenaam. Een keertje.
Kutdirectie heb je overal.quote:
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Lieutenant het volgende:
Suits is het legaltvserie equivalent van Prison Brea, geweldig seizoen een daarna amper het volgen waard op een aantal afl. na.
Dat is me der eentje hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ohh man daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Spoilers.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie nu een motorrijder met goed kapsel en breed vocabulaire.
Oh Harveyquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Harley.![]()
![]()
Maar ja dat is maar één seizoen joh, zou sowieso verder kijken.
Haha echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.
Ik vond dat ook minder, maar het is nu weer minstens zo goed als daarvoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Oh Harvey![]()
.
Was echt wel dealbreaker voor ons eigenlijk.
watquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama, stop met praten over BB. Ash is er die wordt al nat van beneden nu
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hont nog vanaf trappen.
Kan mooi zijn maar vind Donna niet tof Joan Hollwaj is veel toffer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.
quote:
je bedoelt ash? eens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
Qua uiterlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.
Nou he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
Begrijpelijk ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geeft altijd een hoop emoties als je online over skyler begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |