Harley.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja die schandknaap van Harley Specter.
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, zou wel eng vinden dit. Maar volgens mij ben jij wel een goede vent.
Gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen om deze korte uitwisseling.
Goed hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt. Kom dan doen we een keer een biertje.
Er werken hier trouwens geen mensen met een Aziatisch uiterlijk, dus we kunnen geen collega's zijn.
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goed hoor.
Oké kan gebeuren, hier ook niet verder.
Dat is één ding dat zeer zeker is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De les van vandaag: kutbedrijven heb je overal.
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me ook een keertje aangenaam. Een keertje.
Kutdirectie heb je overal.quote:
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Lieutenant het volgende:
Suits is het legaltvserie equivalent van Prison Brea, geweldig seizoen een daarna amper het volgen waard op een aantal afl. na.
Dat is me der eentje hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ohh man daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vaker, anders word je achtervolgd door gejank en gezeur.
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Spoilers.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel mensen Donna qua uiterlijk boven Rachel zetten.
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu bij BB bij S03E07. Net gezien hoe Walt een brute lab heeft gekregen en een nieuw labmaatje.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie nu een motorrijder met goed kapsel en breed vocabulaire.
Oh Harveyquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Harley.![]()
![]()
Maar ja dat is maar één seizoen joh, zou sowieso verder kijken.
Haha echt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Gale, net nu we het over Suits hebben waar Gal eveneens in acteert.
Ik vond dat ook minder, maar het is nu weer minstens zo goed als daarvoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Oh Harvey![]()
.
Was echt wel dealbreaker voor ons eigenlijk.
watquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama, stop met praten over BB. Ash is er die wordt al nat van beneden nu
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn hont nog vanaf trappen.
Kan mooi zijn maar vind Donna niet tof Joan Hollwaj is veel toffer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, heb het niet op rooie.
quote:
je bedoelt ash? eens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
Qua uiterlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rachel is echt een 4 vergeleken bij de 10+ die Donna is.
Nou he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
Begrijpelijk ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geeft altijd een hoop emoties als je online over skyler begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |