Ik kan hier echt niet mee omgaanquote:
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.
Jep. Weet niet wat ik nu van Saul moet vinden maar Jimmy McGill is beste personage in BB universe, Gus kan niet zo goed als SG een hele serie draaiend houden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja
Althans als je het tegen mij hebt.
Saul vind ik, tot nu toe in de serie, wel leuker.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:56 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Jep. Weet niet wat ik nu van Saul moet vinden maar Jimmy McGill is beste personage in BB universe, Gus kan niet zo goed als SG een hele serie draaiend houden.
Vind haar wel het tofste BB personage. En dan niet als in sympathiek.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Skyler van BB vind ik niet zo knap. En haar gezicht staat mij in seizoen 3 helemaal niet aan, haar lippen zijn vreemd en dik.
Watquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind haar wel het tofste BB personage. En dan niet als in sympathiek.
Knap maar bitch.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Skyler van BB vind ik niet zo knap. En haar gezicht staat mij in seizoen 3 helemaal niet aan, haar lippen zijn vreemd en dik.
Elke user > Ash 'hersenbloeding' nog watquote:
Fijn om te horen vriendquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke user > Ash 'hersenbloeding' nog wat
Chuch nog veel meer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geeft altijd een hoop emoties als je online over skyler begint.
Je praatte zelf over BB afgelopen week.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou het echt waarderen als iedereen zijn bek zou houden over bepaalde series zodat een bepaalde kutuser geen gespreksstof meer heeft.
Rot op naar dat tvforum of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |