o okequote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeft van mij niet per se duidelijk te worden eigenlijk
1 byte, de map. :squote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gooi mapje xcachet maar weg dan
Van mij ook niet, mag jaren doorgaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Wow 200GB opgeschoond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gooi mapje xcachet maar weg dan
Kijk graag naar haar hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh dat ook weer niet maar een verhaal hoeft van mij niet per se af te zijn als het stopt.
Nee heb vandaag geen rode sneakers aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een Chinees op rode sneakers in de keuken van het bedrijf. Zosk?
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:quote:
Één actrice die een stuk of 10 personages speeltquote:
Ik riep heel hard HEY ZOSK en hij keek. Maar de rest van de afdeling keek ook dus dat zegt niets. Godver.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb vandaag geen rode sneakers aan.
Oh die moet ik ook nog kijken. Gaat over die schizo toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Één actrice die een stuk of 10 personages speelt. En sterk verhaal zonder loopholes oid.
En Helena![]()
.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik riep heel hard HEY ZOSK en hij keek. Maar de rest van de afdeling keek ook dus dat zegt niets. Godver.
Ja, is een youtube comment, die ik even moest vastleggen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:
''Ik ga geen vlogs meer verwijderen. En ik ga ook wel vastberaden afvallen deze keerIk moet gewicht kwijt en dat gaat mij deze keer lukken.''
Hey was Braddie er? Ik durf te wedden dat hij zijn vlogs TOCH gaat verwijderen en dat hij toch niet af gaat vallen.
22 juni had hij weer een vlogquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MrBradge op dinsdag 21 juni 2016 22:32:
''Ik ga geen vlogs meer verwijderen. En ik ga ook wel vastberaden afvallen deze keerIk moet gewicht kwijt en dat gaat mij deze keer lukken.''
Hey was Braddie er? Ik durf te wedden dat hij zijn vlogs TOCH gaat verwijderen en dat hij toch niet af gaat vallen.
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh die moet ik ook nog kijken. Gaat over die schizo toch?
Ja maar gaat het concept niet vervelen? genoeg diepgang?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Één actrice die een stuk of 10 personages speelt. En sterk verhaal zonder loopholes oid.
En Helena![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |