haha, ja dat gaat vast niet gezellig worden en is al vaak niet gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest zo'n lijstje bijhouden, heb het geprobeerd maar vond het onzin en geen zin om over onzin te praten.
Ja als deze keer niet wat minder onzinnig voelt ga ik maar weer stoppen met erheen gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja dat gaat vast niet gezellig worden en is al vaak niet gezellig
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef Nouri het volgende:
Ze betalen geen zw premie. Wanneer je minder percentage presteer dan normale werknemer krijgen ze loondispensatie. Krijgen vergoeding van opleiding voor jou.
Varys, en dan vrouwenalliantie van Dany, Yara en Ellariaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het Varys zijn, of de Queen of Thorns die bij de Sandsnakes is?
Denk Olenna, want Girl Power toch
Leidinggevende wordt ook deels betaald door roverheid.quote:
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef Nouri het volgende:
baantrajectcare.nl/?page_id=3406#toggle-id-8
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?
Ramos en penalties normaal wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Spanje tegen Italie doordat ze Ramos een penalty laten nemen lolol
wel goede businessquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?
Maar toch. Verdedigers een pingel laten nemen. Hm. Vind dat nooit zo`n goeie combiquote:
vaak genoeg bij Spaans elftalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
Ramos neemt bijna nooit een penalty, is gewoon dom van de coach
Fijn helft van schema nuquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Spanje tegen Italie doordat ze Ramos een penalty laten nemen lolol
Dan toch gewoon Benzema lijkt me?quote:
quote:
Dat is dus bijna nooit, terwijl Aduriz, Nolito, Morata allemaal gasten zijn die ze regelmatig nemenquote:
Spanje/Italie-Duitsland al kwartfinale. Lekker hoorquote:
ik zei Spaans elftal wquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:09 schreef Sked het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ertore/spieler/25557
3x in 5 jaar, groetjes
Jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Belgie krijgt het nu wel wat makkelijker in hun helft
Ow dan zijn penalty series niet meegerekendquote:
Ohja, dat is wel leuk op zich, maar vind game videos niet leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt in minecraft op verschillende manieren spelen, creative, waarin je gewoon alles kunt bouwen wat je wil, en survival, dat je voor alles wat je bouwt eerst grondstoffen kunt verzamelen, en dat je ook kunt doodgaan door vijanden die je aanvallen, of in lava te vallen. Je bouwt dan heel langzaam je wereld steeds wat verder op. Is wel leuk om te zien.
heb je hossel gevonden om hoteletje mee te pakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:59 schreef Nouri het volgende:
Je kan met hotwire geen hotels boeken in Nederland? Wat een onzin
nee dit is een ander weekendje wegquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hossel gevonden om hoteletje mee te pakken?
oh vertelquote:
leuk, met wie ga je?quote:
vriendjes uiteraardquote:
leuk johquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
vriendjes uiteraard
jij al zin in duitsland
neee gaan ergens anders heenquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk joh
ga je nou ook nog met de thalys?
jaa echt zin in
Sof altijd, hosselbaasje hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
neee gaan ergens anders heen
snap ikk ga je hosselen?
Ooh waarheen dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
neee gaan ergens anders heen
snap ikk ga je hosselen?
Ik heb een vriend die wat met een duitse heeft, nu gaat hij in Gronau wonenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh waarheen dan?
En nee zou niet weten wanneer. Misschien in de stad als ik paar uurtjes dan alleen ben met nichtje. Maar wat moet ik met een duitser ;s Veel te ver weg
quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die wat met een duitse heeft, nu gaat hij in Gronau wonen![]()
Ik voel me zeer gepasseerd.quote:
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertjequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me zeer gepasseerd.
Al weer begonnen met vasten?
Ja ach, hij heeft ook eindelijk een keer een vriendin, ik laat hem lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
achja als je echt zo verliefd bent
Ga je daarna ook door zoals vrouwen doen als ze ongesteld worden?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertje
Morgen laatste tentamen, dan begin ik
wow friendzonequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertje
Morgen laatste tentamen, dan begin ik
Hoelang hebben ze dan al?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ach, hij heeft ook eindelijk een keer een vriendin, ik laat hem lekker
Wattequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga je daarna ook door zoals vrouwen doen als ze ongesteld worden?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow friendzone
laat maar doei
Als vrouwen ongesteld worden tijdens ramadan mogen ze toch stoppen en de dagen dat ze niet hebben gevast plakken ze erachteraan.quote:
en hij gaat nu al verhuizenquote:
Ga maar lekker met Sebastian Vettel knuffelenquote:
Klopt, al mag je niet tijdens suikerfeest vasten. Er zijn uitgezonderde dagen waarop het verboden isquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Als vrouwen ongesteld worden tijdens ramadan mogen ze toch stoppen en de dagen dat ze niet hebben gevast plakken ze erachteraan.
had ik gehoord
Maar ga je die tijd dan inhalen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, al mag je niet tijdens suikerfeest vasten. Er zijn uitgezonderde dagen waarop het verboden is
Jup! Hij was wonen met zijn pa ook wel zat eigenlijk, dus dan maar meteen naar Duitslandquote:
te veel gummy smile. Ik wil zo'n IJslands lijkend Duitser.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga maar lekker met Sebastian Vettel knuffelen[ afbeelding ]
Oh oke goed van jequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijden waarbij ik niet heb gevast? Ja, 11 weken vakantie dus genoeg tijd om het in te halen
Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijden waarbij ik niet heb gevast? Ja, 11 weken vakantie dus genoeg tijd om het in te halen
Briljante planquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neukenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh waarheen dan?
En nee zou niet weten wanneer. Misschien in de stad als ik paar uurtjes dan alleen ben met nichtje. Maar wat moet ik met een duitser ;s Veel te ver weg
Meh, ben met mijn ouders hequote:Op woensdag 22 juni 2016 15:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neuken
je hoeft niet gelijk leven aan te binden
goed voor je
Gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Nee m`n ma zou met een vriendin, mijn oom en m`n neef erheen gaan. Maar die vriendin is ziek geworden dus. Vervelend voor haar, maar ik mag haar plekkie innemen dus.quote:
waarquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Ziggodome. Ben niet eens groot fan ofzo, maar wel tof om zo`n band live te zien keertjequote:
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:13 schreef Sked het volgende:
Coldplay is toch Arena?
daarom had ik geen kaarten gekocht
picsquote:
hymn for the weekednquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Sky full of stars van coldplay oh the memories
Ken dat hele nieuwe album niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Sky full of stars van coldplay oh the memories
Onze Jane Austen collectie compleet gemaakt.quote:
Dat schijnt ook wel goed boekie te zijn jaquote:
Kwam je niet door toch?quote:
ah, geen zin meer?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
bangkok vlieg morgenvroeg terug
genoeg te doen thuis en ga september toch nog zonvakantiequote:
lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genoeg te doen thuis en ga september toch nog zonvakantie
ik bedoel de zanger die qatkauwer boeit me nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die post nu onder kdricklamar volgens fylax
ohquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel de zanger die qatkauwer boeit me niet
vnvd dus even khoa San murderenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
bangkok vlieg morgenvroeg terug
jaaquote:
neequote:
ben je al GOMAD op weg naar 90quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
heb vanochtend met behulp van de vrouw van mn neef valium gekocht bij een apotheek
heb vanmiddag uitgerust
toen gegeten
massage gepakt
meer gegeten
boeken gekocht
nee begin vrijdagquote:
nicequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee begin vrijdag
ben wel aangekomen denk ik door tijdens vakantie vlees te eten
ok ok ik zat begin april op 84.5 na ongezond leef eerste weken hier en nu op ~81 met wat minder vetquote:
wat voor werk doe jequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werkschoenen gekkie. Is niets boeiends aan te zien
wat kan er mis gaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zulke hoeveelheden melk kunnen toch niet goed voor je zijn
Pijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
wat is het makkelijkste om calorieen te pakken?
Etenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
wat is het makkelijkste om calorieen te pakken?
oh jammerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werkschoenen gekkie. Is niets boeiends aan te zien
Meer noten, meer vlees, meer vezels.quote:
Gezond aankomen is dan wel wat handigerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat je eet frituren werkt wel.
Van spieren welquote:
Kom weekendje langs dan, lossen we wel op.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en 15 kcal per zaadlozing
dat schiet niet echt op
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijnquote:
wowquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijn
Bukkakesessies zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en 15 kcal per zaadlozing
dat schiet niet echt op
Oh ik dacht dat je 1000 keer ging klaarkomenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoel dat ik je dan kapot veel eten voer, he.
je kan liften wat je wil als je niet eet heb jen iksquote:
die Griek was niet echt lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijn
klopt, maar je kan eten wat je wil maar als je niet lift zet je bijna alleen vet aanquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan liften wat je wil als je niet eet heb jen iks
zou goed zijn voor paxquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt, maar je kan eten wat je wil maar als je niet lift zet je bijna alleen vet aan
Hij vraagt toch naar de calorieen. En wat is er erger aan vet van frituren in olie dan aan vet uit melk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezond aankomen is dan wel wat handiger
Ik neem hem wel een keer mee naar de gymquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Pax, je vraagt dit elke week. Wil je zelf wel aankomen?
Het gaat dan ook meer om wat je in de frituur gooit dan dat je het in de frituur gooitquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vraagt toch naar de calorieen. En wat is er erger aan vet van frituren in olie dan aan vet uit melk.
hij is afgelopen tijd juist bezig met afvallenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
watquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Toto69 het volgende:
heb etsu en Johannes toen ook een gewicht van 15 kg laten optillen, die braken hun rug
Paxje wil geen seks met me.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 1000 keer ging klaarkomen
lolquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo'n halter van 15 kg met 1 arm curlen, ging niet zo goed
Dit klinkt best aardigquote:
Daarom gewoon alles frituren. Je boterhammen en je groente enzo ook.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan ook meer om wat je in de frituur gooit dan dat je het in de frituur gooit
15kg is wel weinig hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij is wel GROOT ja maar ook niet bepaald stevig
viesquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bukkakesessies zetten
Pak je ook nog 50 pp mee
Gefrituurd fruitquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles frituren. Je boterhammen en je groente enzo ook.
ik kom niet heel veel verder hoor met hammer curls/dumbbell curls, kilootje of 15 kan ik wel een leuk setje mee doen maar 20 of zo niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
15kg is wel weinig hoor
die moeten echt wat meer trainen
waarom moest ik hier om lachenquote:
lolquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kom niet heel veel verder hoor met hammer curls/dumbbell curls, kilootje of 15 kan ik wel een leuk setje mee doen maar 20 of zo niet.
Nee, zo rol ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxje is hard to get, je moet aandringen
(evt met chloroform)
Ah zo, nice nicequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee m`n ma zou met een vriendin, mijn oom en m`n neef erheen gaan. Maar die vriendin is ziek geworden dus. Vervelend voor haar, maar ik mag haar plekkie innemen dus.
Dit vraag ik helemaal niet elke week, want ik wilde juist wat afvallen toen ik 69kg wasquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
59?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vraag ik helemaal niet elke week, want ik wilde juist wat afvallen toen ik 69kg was
En dat was gelukt en toen was ik tevreden want ik zat op 64kg en buik was in principe goed toen, maar toen werd ik ziek en is er een kilo of 5 afgegaan en dat is niet best
Dat is wel heel smerig denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles frituren. Je boterhammen en je groente enzo ook.
59 met jouw lengte klinkt wel een beetje concentratiekamp.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vraag ik helemaal niet elke week, want ik wilde juist wat afvallen toen ik 69kg was
En dat was gelukt en toen was ik tevreden want ik zat op 64kg en buik was in principe goed toen, maar toen werd ik ziek en is er een kilo of 5 afgegaan en dat is niet best
Zo zag ik er ook uitquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
59 met jouw lengte klinkt wel een beetje concentratiekamp.
ik til gelukkig nog wel zwaar voor een ecto als mijquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zou het wel willen maar wss verneuk ik mezelf nog meer als ik te gek ga doen
65 zou een goed begin zijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Nu tegen de 60 aan, maar het moet meer worden. Maar meer eten is lastig.
Wat eet je nu dan zoal?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja 1.3x bw is heel netjes hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik til gelukkig nog wel zwaar voor een ecto als mij
Dag dagquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:40 schreef Nouri het volgende:
ik ga even satesaus halen
doei
kusjes voor kauai
denk dat het komt omdat ik al sinds mn 14e bijna dagelijks liftquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja 1.3x bw is heel netjes hoor
ik ben wel ecto maar heb bolle buik lol
ja dat helpt wel, spiergeheugen ook hequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk dat het komt omdat ik al sinds mn 14e bijna dagelijks lift
Ja ben nu maar aan de chocolademelk gegaan om wat extra mee te pakken maarjaquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
65 zou een goed begin zijn
Je kan ook wat meer melk drinken bijv, dat sort kleine dingetjes
volle? magere schiet niet veel opquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ben nu maar aan de chocolademelk gegaan om wat extra mee te pakken maarja
lastig juist.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind aankomen echt heel erg makkelijk
Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzoquote:
dat is al best weinigquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzo
zoiets volgens mij
en dan water als drinken
Vind het wel lastig aankomen als ik het gezond wil doenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind aankomen echt heel erg makkelijk
Hm. Brood mag wel wat meerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzo
zoiets volgens mij
en dan water als drinken
dat is dan wel volle jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is het volle, maar er staat enkel ''chocalamelk'' op. 800kcal per liter ofzo?
nicequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en vega stukjes met sate
[ afbeelding ]
dit is zo lekker
maar jij bent al prachtigquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind het wel lastig aankomen als ik het gezond wil doen
ik denk dat onze BMR ook wat anders liggenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet echt wel mijn best doen om het niet vanzelf te laten gebeuren.
Ja 1.65 hequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat onze BMR ook wat anders liggen
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om te tellen hoeveel kcal ik nu ongeveer eet.
Zal wel gewoon rond de 2000 zitten.
Jij moet wel echt flink daar boven zitten elke dag om uberhaupt gewicht te behoudenquote:
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel willen dat mijn behoefte lager lag qua innamen iig. Dat als je cravings naar ongezond eten hebt dat je dan met een klein patatje al genoeg hebt
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel echt flink daar boven zitten elke dag om uberhaupt gewicht te behouden
Jij moet gewoon meer groente eten zodat je maag helemaal vol zit met iets waar toch niets in zit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou willen dat ik niet de ganse dag honger heb.
maxim hartman bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.
Zoals die ene Nederlander (ik kon m niet tot een paar dagen terug) zei tegen rafael van der vaart en voetbalvrouwen. Als je in een trainingskamp ongezond eten nodig hebt, dan moet je naar een psycholoog.
Ik hou het slechts globaal bij (een sneetje bruin brood is bijvoorbeeld 70kcal zo weet ik nu) en volgens mij haal ik dat nooit.quote:
Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooiequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.
Zoals die ene Nederlander (ik kon m niet tot een paar dagen terug) zei tegen rafael van der vaart en voetbalvrouwen. Als je in een trainingskamp ongezond eten nodig hebt, dan moet je naar een psycholoog.
Ja en blijkbaar hebben veel mensen daar genoeg moeite mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooie
Je bent een man, je bent 20 cm groter dan Loka denk ik? Zoiets? Kan je niet met 1500 kcal aankomen hoor elke dagquote:
ik ook zo iets we lijken wel een stelquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en vega stukjes met sate
[ afbeelding ]
dit is zo lekker
wow echtquote:
Wow dat is wel bar weinig dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik
[..]
Ik hou het slechts globaal bij (een sneetje bruin brood is bijvoorbeeld 70kcal zo weet ik nu) en volgens mij haal ik dat nooit.
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoorquote:
Tuurlijk wel. Avondeten a 800-1000 kan prima. Boterhammen paar honderd. 2k moet wel lukken. Maar dat is niet genoegquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoor
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptquote:
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptGrotere porties. Kan best
Ligt eraan wat je op je brood smeert.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.
Dan is dat met een paar 100 aan boterhammen nog steeds geen 2k.
Ja kcalrijk voedsel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op je brood smeert.
Rijk belegde boterhamm met pindakaas is 200 toch?
Wat niet dan?quote:
Puur nutteloze koolhydraten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan? Ik heb er zo weinig verstand van.
ja moet hequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Maar inso ga jij dat GOMAD doen of was dat een gebbetje
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?quote:
ja kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?
wow zoveel melkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?
vier appelsquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehad:
Een boterham zonder iets erop
Vier appels
Wat dadels met pindakaas
Linzensoep
Wat een treurnis. Gelukkig heb ik nog de hele avond.
Je moet wat he.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou daarecht kotsmisselijk van worden zoveel melk elke dag
Kilo's jonagold voor 69 cent.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
vier appelsdaar word je toch gek van
Ja ik vind het ook nogal veelquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou daarecht kotsmisselijk van worden zoveel melk elke dag
Ik eet graag pink lady appels 2x per dagquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kilo's jonagold voor 69 cent.
Ik ben echt dol op appels.
Ik had:quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehad:
Een boterham zonder iets erop
Vier appels
Wat dadels met pindakaas
Linzensoep
Wat een treurnis. Gelukkig heb ik nog de hele avond.
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal veel
2l zal al moeilijk genoeg worden
Dat lijkt me op een bulk schema sowieso niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
Zou echt vaste tijdstippen gaan inplannen dan
Daar koop ik er af en toe een van omdat pink lady echt genot is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet graag pink lady appels 2x per dag
Ik doe het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Genoeg minder extreme opties om gewoon aan te komen hoor
Jeetje. :$quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had:
2 speltboterhammen met pepersalami.
6 stukjes oudewijvenkoek.
Een blokje kaas.
Dat is letterlijk alles.
Ik moet en zal afvallen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje. :$
Niet doodgaan van de honger voor ik er ben he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |