Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijden waarbij ik niet heb gevast? Ja, 11 weken vakantie dus genoeg tijd om het in te halen
Briljante planquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neukenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh waarheen dan?
En nee zou niet weten wanneer. Misschien in de stad als ik paar uurtjes dan alleen ben met nichtje. Maar wat moet ik met een duitser ;s Veel te ver weg
Meh, ben met mijn ouders hequote:Op woensdag 22 juni 2016 15:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neuken
je hoeft niet gelijk leven aan te binden
goed voor je
Gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Nee m`n ma zou met een vriendin, mijn oom en m`n neef erheen gaan. Maar die vriendin is ziek geworden dus. Vervelend voor haar, maar ik mag haar plekkie innemen dus.quote:
waarquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Ziggodome. Ben niet eens groot fan ofzo, maar wel tof om zo`n band live te zien keertjequote:
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:13 schreef Sked het volgende:
Coldplay is toch Arena?
daarom had ik geen kaarten gekocht
picsquote:
hymn for the weekednquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Sky full of stars van coldplay oh the memories
Ken dat hele nieuwe album niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Sky full of stars van coldplay oh the memories
Onze Jane Austen collectie compleet gemaakt.quote:
Dat schijnt ook wel goed boekie te zijn jaquote:
Kwam je niet door toch?quote:
ah, geen zin meer?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
bangkok vlieg morgenvroeg terug
genoeg te doen thuis en ga september toch nog zonvakantiequote:
lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genoeg te doen thuis en ga september toch nog zonvakantie
ik bedoel de zanger die qatkauwer boeit me nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die post nu onder kdricklamar volgens fylax
ohquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel de zanger die qatkauwer boeit me niet
vnvd dus even khoa San murderenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
bangkok vlieg morgenvroeg terug
jaaquote:
neequote:
ben je al GOMAD op weg naar 90quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
heb vanochtend met behulp van de vrouw van mn neef valium gekocht bij een apotheek
heb vanmiddag uitgerust
toen gegeten
massage gepakt
meer gegeten
boeken gekocht
nee begin vrijdagquote:
nicequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee begin vrijdag
ben wel aangekomen denk ik door tijdens vakantie vlees te eten
ok ok ik zat begin april op 84.5 na ongezond leef eerste weken hier en nu op ~81 met wat minder vetquote:
wat voor werk doe jequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werkschoenen gekkie. Is niets boeiends aan te zien
wat kan er mis gaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
Zulke hoeveelheden melk kunnen toch niet goed voor je zijn
Pijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
wat is het makkelijkste om calorieen te pakken?
Etenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
wat is het makkelijkste om calorieen te pakken?
oh jammerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werkschoenen gekkie. Is niets boeiends aan te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |