Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijden waarbij ik niet heb gevast? Ja, 11 weken vakantie dus genoeg tijd om het in te halen
Briljante planquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dan die elf weken een paar uur per dag. Tussen 9 en 12 's ochtends, tussen 1-4 's middags ofzo en tussen 7 en 10 's avonds.
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neukenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh waarheen dan?
En nee zou niet weten wanneer. Misschien in de stad als ik paar uurtjes dan alleen ben met nichtje. Maar wat moet ik met een duitser ;s Veel te ver weg
Meh, ben met mijn ouders hequote:Op woensdag 22 juni 2016 15:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
kan toch gewoon beetje zoenen en misschien neuken
je hoeft niet gelijk leven aan te binden
goed voor je
Gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Nee m`n ma zou met een vriendin, mijn oom en m`n neef erheen gaan. Maar die vriendin is ziek geworden dus. Vervelend voor haar, maar ik mag haar plekkie innemen dus.quote:
waarquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo, krijg even gratis ticket naar Coldplay voor morgen
Ziggodome. Ben niet eens groot fan ofzo, maar wel tof om zo`n band live te zien keertjequote:
Ik zie het inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:13 schreef Sked het volgende:
Coldplay is toch Arena?
daarom had ik geen kaarten gekocht
picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |