Je kunt in minecraft op verschillende manieren spelen, creative, waarin je gewoon alles kunt bouwen wat je wil, en survival, dat je voor alles wat je bouwt eerst grondstoffen kunt verzamelen, en dat je ook kunt doodgaan door vijanden die je aanvallen, of in lava te vallen. Je bouwt dan heel langzaam je wereld steeds wat verder op. Is wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft het daar over, maar ik heb geen idee wat dat nou is
Oh, wel fijn lijkt me beetje ondersteuningquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja elke week daar naar toe. Beetje van die opdrachten maken vooral waar je jezelf reflecteert en toekomstdoelen stelt
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wel fijn lijkt me beetje ondersteuning
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusBegin je toch met een achterstand
waarom profiteer je niet vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Wil alleen altjd wel proberen te voorkomen dat werkgevers weten dat ik een Wajong heb dusBegin je toch met een achterstand
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, volgende aflevering snakedames gecast, ben benieuwd.
Nou, als je dat vermeldt met solliciaties en er zijn meerdere gegadigden denk ik niet dat je veel kans maaktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
waarom profiteer je niet van
no-riskpolis dit dat
Dat is jouw insteek.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je dat vermeldt met solliciaties en er zijn meerdere gegadigden denk ik niet dat je veel kans maakt
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?quote:
Werkgevers hebben genoeg voordelen als ze een Wajonger in dienst nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?
Belastingtechnisch toch alleen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Werkgevers hebben genoeg voordelen als ze een Wajonger in dienst nemen
Je kost geen geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe werkgevers dat als een voordeel kunnen zien?
Oh, hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet morgen weer naar GGZ vrouw. Zoveel tegenzin.
Dat is alleen als je met behoud van uitkering werktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |