Meer noten, meer vlees, meer vezels.quote:
Gezond aankomen is dan wel wat handigerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat je eet frituren werkt wel.
Van spieren welquote:
Kom weekendje langs dan, lossen we wel op.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en 15 kcal per zaadlozing
dat schiet niet echt op
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijnquote:
wowquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijn
Bukkakesessies zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en 15 kcal per zaadlozing
dat schiet niet echt op
Oh ik dacht dat je 1000 keer ging klaarkomenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoel dat ik je dan kapot veel eten voer, he.
je kan liften wat je wil als je niet eet heb jen iksquote:
die Griek was niet echt lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom post jij altijd van die lelijke foto's, ook al van die lelijke griek die je zei te zijn
klopt, maar je kan eten wat je wil maar als je niet lift zet je bijna alleen vet aanquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan liften wat je wil als je niet eet heb jen iks
zou goed zijn voor paxquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt, maar je kan eten wat je wil maar als je niet lift zet je bijna alleen vet aan
Hij vraagt toch naar de calorieen. En wat is er erger aan vet van frituren in olie dan aan vet uit melk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezond aankomen is dan wel wat handiger
Ik neem hem wel een keer mee naar de gymquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar Pax, je vraagt dit elke week. Wil je zelf wel aankomen?
Het gaat dan ook meer om wat je in de frituur gooit dan dat je het in de frituur gooitquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vraagt toch naar de calorieen. En wat is er erger aan vet van frituren in olie dan aan vet uit melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |