Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzoquote:
dat is al best weinigquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzo
zoiets volgens mij
en dan water als drinken
Vind het wel lastig aankomen als ik het gezond wil doenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind aankomen echt heel erg makkelijk
Hm. Brood mag wel wat meerquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ik altijd at en mee op het gewicht bleef waarop ik zat was 4 sneetjes brood met boter en beleg (meestal kaas), banaantje, avondeten gewoon, schaaltje yoghurt ofzo
zoiets volgens mij
en dan water als drinken
dat is dan wel volle jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is het volle, maar er staat enkel ''chocalamelk'' op. 800kcal per liter ofzo?
nicequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en vega stukjes met sate
[ afbeelding ]
dit is zo lekker
maar jij bent al prachtigquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind het wel lastig aankomen als ik het gezond wil doen
ik denk dat onze BMR ook wat anders liggenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet echt wel mijn best doen om het niet vanzelf te laten gebeuren.
Ja 1.65 hequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat onze BMR ook wat anders liggen
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om te tellen hoeveel kcal ik nu ongeveer eet.
Zal wel gewoon rond de 2000 zitten.
Jij moet wel echt flink daar boven zitten elke dag om uberhaupt gewicht te behoudenquote:
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel willen dat mijn behoefte lager lag qua innamen iig. Dat als je cravings naar ongezond eten hebt dat je dan met een klein patatje al genoeg hebt
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel echt flink daar boven zitten elke dag om uberhaupt gewicht te behouden
Jij moet gewoon meer groente eten zodat je maag helemaal vol zit met iets waar toch niets in zit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou willen dat ik niet de ganse dag honger heb.
maxim hartman bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.
Zoals die ene Nederlander (ik kon m niet tot een paar dagen terug) zei tegen rafael van der vaart en voetbalvrouwen. Als je in een trainingskamp ongezond eten nodig hebt, dan moet je naar een psycholoog.
Ik hou het slechts globaal bij (een sneetje bruin brood is bijvoorbeeld 70kcal zo weet ik nu) en volgens mij haal ik dat nooit.quote:
Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooiequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.
Zoals die ene Nederlander (ik kon m niet tot een paar dagen terug) zei tegen rafael van der vaart en voetbalvrouwen. Als je in een trainingskamp ongezond eten nodig hebt, dan moet je naar een psycholoog.
Ja en blijkbaar hebben veel mensen daar genoeg moeite mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooie
Je bent een man, je bent 20 cm groter dan Loka denk ik? Zoiets? Kan je niet met 1500 kcal aankomen hoor elke dagquote:
ik ook zo iets we lijken wel een stelquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en vega stukjes met sate
[ afbeelding ]
dit is zo lekker
wow echtquote:
Wow dat is wel bar weinig dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik
[..]
Ik hou het slechts globaal bij (een sneetje bruin brood is bijvoorbeeld 70kcal zo weet ik nu) en volgens mij haal ik dat nooit.
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoorquote:
Tuurlijk wel. Avondeten a 800-1000 kan prima. Boterhammen paar honderd. 2k moet wel lukken. Maar dat is niet genoegquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoor
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptquote:
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptGrotere porties. Kan best
Ligt eraan wat je op je brood smeert.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.
Dan is dat met een paar 100 aan boterhammen nog steeds geen 2k.
Ja kcalrijk voedsel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op je brood smeert.
Rijk belegde boterhamm met pindakaas is 200 toch?
Wat niet dan?quote:
Puur nutteloze koolhydraten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan? Ik heb er zo weinig verstand van.
ja moet hequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Maar inso ga jij dat GOMAD doen of was dat een gebbetje
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?quote:
ja kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?
wow zoveel melkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrjip eet je wat je normaal eet en daar bovenop moet nog 3.7l volle melk per dag?
vier appelsquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehad:
Een boterham zonder iets erop
Vier appels
Wat dadels met pindakaas
Linzensoep
Wat een treurnis. Gelukkig heb ik nog de hele avond.
Je moet wat he.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou daarecht kotsmisselijk van worden zoveel melk elke dag
Kilo's jonagold voor 69 cent.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
vier appelsdaar word je toch gek van
Ja ik vind het ook nogal veelquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou daarecht kotsmisselijk van worden zoveel melk elke dag
Ik eet graag pink lady appels 2x per dagquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kilo's jonagold voor 69 cent.
Ik ben echt dol op appels.
Ik had:quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehad:
Een boterham zonder iets erop
Vier appels
Wat dadels met pindakaas
Linzensoep
Wat een treurnis. Gelukkig heb ik nog de hele avond.
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal veel
2l zal al moeilijk genoeg worden
Dat lijkt me op een bulk schema sowieso niet verkeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
Zou echt vaste tijdstippen gaan inplannen dan
Daar koop ik er af en toe een van omdat pink lady echt genot is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet graag pink lady appels 2x per dag
Ik doe het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Genoeg minder extreme opties om gewoon aan te komen hoor
Jeetje. :$quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had:
2 speltboterhammen met pepersalami.
6 stukjes oudewijvenkoek.
Een blokje kaas.
Dat is letterlijk alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |