Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooiequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter sowieso helemaal die cravings naar ongezond eten analyseren.
Zoals die ene Nederlander (ik kon m niet tot een paar dagen terug) zei tegen rafael van der vaart en voetbalvrouwen. Als je in een trainingskamp ongezond eten nodig hebt, dan moet je naar een psycholoog.
Ja en blijkbaar hebben veel mensen daar genoeg moeite mee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet dat je het hoeft te schrappen. De frequentie moet je alleen omlaag gooie
Je bent een man, je bent 20 cm groter dan Loka denk ik? Zoiets? Kan je niet met 1500 kcal aankomen hoor elke dagquote:
ik ook zo iets we lijken wel een stelquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en vega stukjes met sate
[ afbeelding ]
dit is zo lekker
wow echtquote:
Wow dat is wel bar weinig dan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik
[..]
Ik hou het slechts globaal bij (een sneetje bruin brood is bijvoorbeeld 70kcal zo weet ik nu) en volgens mij haal ik dat nooit.
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoorquote:
Tuurlijk wel. Avondeten a 800-1000 kan prima. Boterhammen paar honderd. 2k moet wel lukken. Maar dat is niet genoegquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 3 keer per dag eet zit je niet zo snel op 2k hoor
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptquote:
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wat meer aardappels, rijst of pasta opscheptGrotere porties. Kan best
Ligt eraan wat je op je brood smeert.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar stel je zit op een hoog kcal maaltijd van 1k.
Dan is dat met een paar 100 aan boterhammen nog steeds geen 2k.
Ja kcalrijk voedsel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op je brood smeert.
Rijk belegde boterhamm met pindakaas is 200 toch?
Wat niet dan?quote:
Puur nutteloze koolhydraten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan? Ik heb er zo weinig verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |